Managementul Inițiativelor în Business

Managementul Inițiativelor în Business

O noua gaselnita de Marketing! Oare?

E un curs care porneste de la constatarea ca, adesea, in abordarea initiativelor lipseste integrarea.

De la stadiul de idee la cel de solutie exploatata, organizatia parcurge un numar de etape. Iar responsabilii pentru fiecare dintre ele sunt adesea diferiti.

  1. Cineva evalueaza contextul si ideea. Altcineva analizeaza realitatea curenta, cea dorita si decalajele existente.
  2. Un specialist construieste un business case si il sustine in fata managementului.
  3. Daca se aproba, un expert intreaba toate grupurile interesate si intocmeste documentul cerintelor de business.
  4. Apoi se nominalizeaza o persoana care va defini proiectul si il va implementa.
  5. Personalul de exploatare foloseste solutia pentru obtinerea rezultatelor de business asteptate.

Avem pana acum implicati pe: Cineva, Altcineva, Un Specialist, Un Expert, O persoana si Personalul.

Daca lucrurile merg bine … suntem fericiti.

Daca rezultatele difera de cele asteptate … atunci constatam ca transferul de responsabilitate de la o etapa la alta a determinat aparitia de scapari, intelegeri partiale, pierderi de cerinte etc.

Sau putem creste predictibilitatea! Prin nominalizarea unui Manager al Initiativei. Si prin dotarea lui cu instrumentele necesare, de la analiza de proces la managementul operatiunilor, de la validarea cerintelor la construirea si managementul echipei, de la managementul riscului la managementul stakeholderilor.

Ei bine, cursul Managementul Initiativelor de Business ofera aceste instrumente si va permite sa abordati cu succes astfel de initiative, structurand si integrand stadiile.

Adauga comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *