Analiza, modelarea si imbunatatirea proceselor de business

Analizaţi-vă astăzi afacerea şi creionaţi-i traiectoria de mâine.

În acest curs veţi învăţa să modelaţi procesele de business și a resurselor utilizate, aşa cum sunt ele în mod curent ordonate, să evaluaţi calitatea acestora şi cum să colaboraţi cu stakeholderii pentru a găsi variante de îmbunătăţire. Toate acestea le veți realiza utilizând un instrument de modelare complex, care vă va da posibilitatea să puneți în evidență diverse perspective (macro, micro) ale organizației, să plasați resurse umane în diverse roluri, să investigați alte tipuri de resurse utilzate (materiale, informaționale în cadrul proceselor), să faceți simulări pentru a înțelege mai bine utilizarea judicioasă a acestora.

Cursul debutează cu o prezentare a rolurilor şi responsabilităţilor unui business analist şi a procesului de analiză a sistemelor de business, inclusiv cum se determină sănătatea unui sistem de business. Veţi învăţa cum să identificaţi procese de business care ar putea fi modernizate. Veți învăța apoi să stăpâniţi procesul comunicării cu stakeholderii ca să aveţi o idee clară asupra nevoilor lor procesuale şi asupra percepţiilor pe care aceştia le au relativ la o problemă sau orientarea activității către un nou obiectiv. Prin folosirea diferitelor tehnici de modelare (exemplificate în aplicația software ADONIS CE) veţi ajunge să exploraţi diferitele faţete ale procesului de business, să identificaţi cea mai eficientă soluţie de îmbunătățire pentru un proces şi să definiţi în mod clar statusul viitor al acestuia. Odată definite noile procese, veţi învăţa cum să puneți în evidență diferențele (prin simulare), să comunicaţi celorlalți schimbările realizate, să câştigaţi sprijinul organizaţional pentru  concretizarea acestor schimbări şi să planificaţi un proiect de schimbare de succes.

Activităţi de instruire:

  • 3 zile training;
  • Examen final.

Recomandări de participare:

  • Analişti de sistem;
  • Business analysts;
  • Manageri de proiect IT;
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Manageri de proiect;
  • Coordinatori de proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Lideri de proiect;
  • Manageri de proiect seniori;
  • Lideri de echipă;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de program.

Conditii de participare:

Nici una

Cursuri ulterioare

  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Descarcă prezentarea cursului în format PDF:

ab_analiza_procese_business