Managementul Contractelor – Principii și practică

Însușiți-vă abilitățile necesare pentru a performa în activitatea de achiziții.

În acest curs, veți învăța să gestionați cu eficacitate toate aspectele legate de achiziții. Veți descoperi logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare, veți învăța termeni, tehnici și instrumente cu ajutorul cărora veți putea converti nevoile în bunuri și servicii obținute din afara organizației.

Veți învăța să performați în domeniul achizițiilor prin înțelegerea rolurilor, responsabilităților și așteptărilor stakeholderilor interni și externi implicați în procesul de achiziții.

În acest curs de dezvoltare a  abilităților, veți petrece 70% din durata cursului în activități asociate contractării, de la documentarea de cerințe până la închiderea contractului. Exercițiile vor include: dezvoltarea unei strategii de achiziții, alegerea  tipului de contract, analiza și actualizarea declarației de conținut, managementul riscurilor, negocierea disputelor și colectarea învățăturilor.

Activităţi de instruire:

  • 3 zile training;
  • Examen final.

Recomandări de participare:

  • Cursul se adresează persoanelor interesate de o mai bună gestionare a tuturor aspectelor legate de achiziții, precum și logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare.

Condiții de participare

Nici una

Cursuri ulterioare

  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Descarcă prezentarea cursului în format PDF:

bs_managementul_contractelor

Înregistrare Training
Nume*
Adresa email*
Telefon*
Alege cursul:*