Management de Proiect pentru membrii echipei

Câştigaţi o viziune clară asupra conceptelor cheie de management de proiect şi a rolului dumneavoastră în calitate de membru al echipei de proiect

V-aţi întrebat vreodată de ce se foloseşte managementul de proiect în cadrul companiei şi ce semnificaţie are delegarea dumneavoastră într-o echipă de proiect? Acest curs doreşte să vă înveţe conceptele de bază în managementul de proiect şi astfel să vă ajute să deveniţi un membru eficient al echipei. Pe parcursul acestui seminar veţi descoperi concepte cheie şi cele mai bune practici specifice metodologiei managementului de proiect şi veţi asimila vocabularul specific astfel încât să înţelegeţi exact ceea ce vi se cere iar interacţiunea cu managerul de proiect să se îmbunătăţească. Înţelegerea rolului pe care îl îndepliniţi în calitate de membru al echipei de proiect şi sesizarea importanţei acestui rol sunt vitale în definirea ariei de acţiune a proiectului, a graficului de lucru, în realizarea unei comunicări potrivite cu ceilalţi şi în identificarea şi tratarea riscurilor proiectului.

Activităţi de instruire:

  • 3 zile training.

Recomandări de participare:

Membrii ai echipei de proiect sau persoane interesate să treacă în domeniul
managementului de proiect și care doresc o să cunoască elementele fundamentale
ale managementului de proiect

Condiții de participare

Nici una

Cursuri ulterioare

  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Descarcă prezentarea cursului în format PDF:

pm_management_proiect_membrii_echipei


Înregistrare Training
Nume*
Adresa email*
Telefon*
Alege cursul:*