Tue 26

Management de proiect aplicat – Virtual Classroom

May 25 @ 10:00 - June 10 @ 12:30
Fri 29

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00
Acest curs de management se focusează pe aptitudinile interpersonale şi de management ce trebuie dezvoltate pentru a deveni un manager eficient. Acest seminar reprezintă abecedarul ideal de management şi, totodată, un folositor curs de perfecţionare pentru cei care îndeplinesc de mult timp un rol managerial.

Descoperiţi diferenţa dintre leadership şi management şi ce trebuie să faceţi pentru a vă transforma într-un lider mai bun. Seminarul vă ajută să înţelegeţi care este rolul dumneavoastră în procesul de comunicare din cadrul echipei şi ce trebuie să faceţi pentru a asigura cât mai puţine neînţelegeri. Folosiţi indicatorul de personalitate Myers-Briggs şi sesizaţi cum să comunicaţi în mod eficient, să depăsiţi situaţiile conflictuale, să lucraţi cu oamenii dificili şi să vă motivaţi echipa prin crearea unei atmosfere pozitive. Pe parcursul acestui seminar veţi descoperi cum să creaţi, motivaţi şi să menţineţi o echipă eficientă şi performantă. Reliefaţi ce este mai bun din competenţele şi abilităţile angajaţilor dumneavoastră exersând într-un mod corect procesul delegării şi evitând micromanagementul. Deprindeţi cum să interconectaţi feedback-ul, coaching-ul, managementul performanţei şi disciplina progresivă astfel încât să obţineţi o performanţă de top şi să trataţi în mod direct cu cei cu performanţă scăzută. De asemenea, învăţaţi cum să vă gestionaţi timpul, să stabiliţi priorităţi atât pentru dumneavoastră cât şi pentru echipa dumneavoastră şi cum să negociaţi aceste priorităţi cu şeful dumneavoastră.

În final, veţi dezvolta pentru dumneavoastră şi echipă un plan privind managementul stresului.

  • Managerilor şi supervizorilor aflaţi la început de carieră
  • Manageri de proiect
  • Manageri de proiect IT, Coordonatori de proiect
  • Manageri de proiect seniori
  • Manageri de produs şi
  • Manageri de program.
  1. Rolurile şi responsabilităţile unui middle manager
  • Modelul KATZ;
  • Evoluţia organizaţiilor;
  • Funcţiile managementului.

 

  1. Planificarea obiectivelor strategice
  • Generalităţi privind planificarea;
  • Planificarea strategică.

 

  1. Prezentări şi Briefing-uri
  • Prezentări livrate managementului;
  • Planificarea unei prezentări.

 

  1. Leadership
    • Lideri vs. Manageri;
    • Teoriile leadershipului;
    • Provocările leadershipului.

 

  1. Schimbarea şi Stresul
  • Managementul schimbării;
  • Etapele schimbării;
  • Schimbarea într-o organizaţie;
  • Implementarea schimbării;
  • Managementul stresului.

 

  1. Feedback şi Coaching
  • Oferirea şi primirea unui feedback eficient;
  • Abilităţile unui coach.

 

  1. Şedinţele
  • Şedinţele;
  • Planificarea şedinţei;
  • Conducerea unei şedinţe.

 

  1. Delegarea eficientă
  • Când să delegăm;
  • Cum să delegăm.

 

  1. Evaluarea performanţei
  • Avantajele evaluării performanţei;
  • Evaluarea performanţei trecute;
  • Interviuri pentru evaluarea performanţei;
  • Stabilirea obiectivelor privind performanţa;
  • Completarea evaluării performanţei şi a planului de îmbunătăţire.
Descarca prezentare curs
  • Nici una
Descrierea
Acest curs de management se focusează pe aptitudinile interpersonale şi de management ce trebuie dezvoltate pentru a deveni un manager eficient. Acest seminar reprezintă abecedarul ideal de management şi, totodată, un folositor curs de perfecţionare pentru cei care îndeplinesc de mult timp un rol managerial.

Descoperiţi diferenţa dintre leadership şi management şi ce trebuie să faceţi pentru a vă transforma într-un lider mai bun. Seminarul vă ajută să înţelegeţi care este rolul dumneavoastră în procesul de comunicare din cadrul echipei şi ce trebuie să faceţi pentru a asigura cât mai puţine neînţelegeri. Folosiţi indicatorul de personalitate Myers-Briggs şi sesizaţi cum să comunicaţi în mod eficient, să depăsiţi situaţiile conflictuale, să lucraţi cu oamenii dificili şi să vă motivaţi echipa prin crearea unei atmosfere pozitive. Pe parcursul acestui seminar veţi descoperi cum să creaţi, motivaţi şi să menţineţi o echipă eficientă şi performantă. Reliefaţi ce este mai bun din competenţele şi abilităţile angajaţilor dumneavoastră exersând într-un mod corect procesul delegării şi evitând micromanagementul. Deprindeţi cum să interconectaţi feedback-ul, coaching-ul, managementul performanţei şi disciplina progresivă astfel încât să obţineţi o performanţă de top şi să trataţi în mod direct cu cei cu performanţă scăzută. De asemenea, învăţaţi cum să vă gestionaţi timpul, să stabiliţi priorităţi atât pentru dumneavoastră cât şi pentru echipa dumneavoastră şi cum să negociaţi aceste priorităţi cu şeful dumneavoastră.

În final, veţi dezvolta pentru dumneavoastră şi echipă un plan privind managementul stresului.

Cui se Adresează
  • Managerilor şi supervizorilor aflaţi la început de carieră
  • Manageri de proiect
  • Manageri de proiect IT, Coordonatori de proiect
  • Manageri de proiect seniori
  • Manageri de produs şi
  • Manageri de program.
Obiectivele
Conținutul
  1. Rolurile şi responsabilităţile unui middle manager
  • Modelul KATZ;
  • Evoluţia organizaţiilor;
  • Funcţiile managementului.

 

  1. Planificarea obiectivelor strategice
  • Generalităţi privind planificarea;
  • Planificarea strategică.

 

  1. Prezentări şi Briefing-uri
  • Prezentări livrate managementului;
  • Planificarea unei prezentări.

 

  1. Leadership
    • Lideri vs. Manageri;
    • Teoriile leadershipului;
    • Provocările leadershipului.

 

  1. Schimbarea şi Stresul
  • Managementul schimbării;
  • Etapele schimbării;
  • Schimbarea într-o organizaţie;
  • Implementarea schimbării;
  • Managementul stresului.

 

  1. Feedback şi Coaching
  • Oferirea şi primirea unui feedback eficient;
  • Abilităţile unui coach.

 

  1. Şedinţele
  • Şedinţele;
  • Planificarea şedinţei;
  • Conducerea unei şedinţe.

 

  1. Delegarea eficientă
  • Când să delegăm;
  • Cum să delegăm.

 

  1. Evaluarea performanţei
  • Avantajele evaluării performanţei;
  • Evaluarea performanţei trecute;
  • Interviuri pentru evaluarea performanţei;
  • Stabilirea obiectivelor privind performanţa;
  • Completarea evaluării performanţei şi a planului de îmbunătăţire.
Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta