Descoperiţi diferenţa dintre leadership şi management şi ce trebuie să faceţi pentru a vă transforma într-un lider mai bun. Seminarul vă ajută să înţelegeţi care este rolul dumneavoastră în procesul de comunicare din cadrul echipei şi ce trebuie să faceţi pentru a asigura cât mai puţine neînţelegeri. Folosiţi indicatorul de personalitate Myers-Briggs şi sesizaţi cum să comunicaţi în mod eficient, să depăsiţi situaţiile conflictuale, să lucraţi cu oamenii dificili şi să vă motivaţi echipa prin crearea unei atmosfere pozitive. Pe parcursul acestui seminar veţi descoperi cum să creaţi, motivaţi şi să menţineţi o echipă eficientă şi performantă. Reliefaţi ce este mai bun din competenţele şi abilităţile angajaţilor dumneavoastră exersând într-un mod corect procesul delegării şi evitând micromanagementul. Deprindeţi cum să interconectaţi feedback-ul, coaching-ul, managementul performanţei şi disciplina progresivă astfel încât să obţineţi o performanţă de top şi să trataţi în mod direct cu cei cu performanţă scăzută. De asemenea, învăţaţi cum să vă gestionaţi timpul, să stabiliţi priorităţi atât pentru dumneavoastră cât şi pentru echipa dumneavoastră şi cum să negociaţi aceste priorităţi cu şeful dumneavoastră.
În final, veţi dezvolta pentru dumneavoastră şi echipă un plan privind managementul stresului.