Un proiect “finalizat” şi atât nu este de-ajuns: Să învăţăm despre importanţa calităţii.
În acest curs, veţi învăţa cum să dezvoltaţi sau să îmbunătăţiţi calitatea programelor de care vă ocupaţi la locul de muncă. Veţi folosi gândirea sistemică pentru planificarea calităţii în proiecte, pentru a prioritiza cerinţele astfel încât ele să întrunească nevoile de calitate ale clienţilor, pentru a selecta acele activităţi de asigurare şi control al calităţii potrivite întocmai proiectului vostru, şi pentru a folosi procesele de management al calităţii, precum şi instrumentele şi indicatorii de măsură necesari sporirii probabilităţii de succes a proiectului. Veţi utiliza un Plan de Management al Calităţii pentru a documenta şi structura o abordare consistentă a managementului calităţii proiectului.
Veţi dobândi experienţă şi cunoştinţe privind aplicarea metodelor de planificare, asigurare şi control al calităţii la proiectele din lumea reală.