Cere detalii despre curs

    Un proiect “finalizat” şi atât nu este de-ajuns: Să învăţăm despre importanţa calităţii.

    În acest curs, veţi învăţa cum să dezvoltaţi sau să îmbunătăţiţi calitatea programelor de care vă ocupaţi la locul de muncă. Veţi folosi gândirea sistemică pentru planificarea calităţii în proiecte, pentru a prioritiza cerinţele astfel încât ele să întrunească nevoile de calitate ale clienţilor, pentru a selecta acele activităţi de asigurare şi control al calităţii potrivite întocmai proiectului vostru, şi pentru a folosi procesele de management al calităţii, precum şi instrumentele şi indicatorii de măsură necesari sporirii probabilităţii de succes a proiectului. Veţi utiliza un Plan de Management al Calităţii pentru a documenta şi structura o abordare consistentă a managementului calităţii proiectului.
    Veţi dobândi experienţă şi cunoştinţe privind aplicarea metodelor de planificare, asigurare şi control al calităţii la proiectele din lumea reală.

      • Manageri de proiect (care lucrează fie pentru organizaţia proprie, fie în calitate de consultanţi externi)
      • Manageri de proiect în domeniul IT
      • Coordonatori de proiecte
      • Analişti de proiect
      • Lideri de proiect
      • Manageri de proiect seniori
      • Membrii echipelor de asigurare a calităţii
      • Manageri de produs
      • Manageri de programe.

    Veți învăța:

    • Cum să aplicaţi gândirea sistemică în vederea planificării calităţii într-un proiect
    • Cum să dezvoltaţi sau îmbunătăţiţi calitatea programelor de la locul de muncă pe baza unor teorii şi abordări moderne privind calitatea
    • Cum să determinaţi care sunt activităţile de asigurare a calităţii necesare în proiectele de care vă ocupaţi şi cum să măsuraţi eficacitatea acestora
    • Cum să prioritizaţi cerinţele pentru a întruni cât mai bine nevoile clienţilor şi pentru a asigura nivelul necesar de calitate
    • Care este relaţia dintre risc şi calitate
    • Cum puteţi dezvolta un plan de management al calităţii pentru proiectele voastre
    • Cum să determinaţi impactul activităţilor de asigurare a calităţii asupra drumului critic
    • Cum să selectaţi cele mai potrivite instrumente de asigurare şi control al calităţii necesare unui proiect
    • Cum să planificaţi şi să desfăşuraţi un audit al calităţii în proiectele de care vă ocupaţi
    1. Controlul Calităţii şi Calitatea în Etapa de Închidere a Proiectului
    • Ce este calitatea?
    • Istoria Calităţii Moderne
    • Managementul Calităţii Proiectelor
    1. Planificarea Calităţii
    • Procesul Planificării Calităţii
    • Gândirea Sistemică în Planificarea Calităţii
    • Rolul Grupurilor de Interes în aspectele privind Calitatea
    • Cerinţe de Calitate
    • Instrumente de Planificare a Calităţii
    1. Asigurarea Calităţii
    • Procesul de Asigurare a Calităţii
    • Instrumentele de Analiză a Procesului
    • Asigurarea Calităţii ca Parte a Drumului Critic
    1. Desfăşurarea Controlului Calităţii
    • Procesul de Desfăşurare a Controlului Calităţii
    • Instrumente de Măsurare şi Urmărire a progresului
    • Rezolvarea Problemelor şi Luarea Deciziilor
    • Utilizarea instrumentelor de Asigurare a Calităţii şi Control al Calităţii
    • Controlul Calităţii şi Închiderea proiectului
    1. Studii de Caz și Exerciţii Practice
    • Ilustraţi Importanţa Calităţii
    • Definiţi Calitatea
    • Definiţi Atributele Calităţii
    • Faceţi distincţia între Calitate şi Grade
    • Propuneţi un Program de Calitate la locul propriu de muncă
    • Identificaţi Calitatea în Tripla Constrângere
    • Realizaţi o Analiză a Grupurilor de Interes
    • Identificaţi Riscuri Pozitive şi Negative pentru Proiectul de care vă ocupaţi
    • Prioritizaţi Cerinţele
    • Dezvoltaţi un Plan de Management al Calităţii
    • Determinaţi Impactul Activităţilor de Asigurare a Calităţii asupra Drumului Critic
    • Selectaţi Instrumentele de Asigurare a Calităţii
    • Creaţi o Diagramă Pareto
    • Desenaţi o Diagramă Cauză- Efect
    • Planificaţi şi Desfăşuraţi un Audit al Calităţii
    Descarca prezentare curs
    • 3 zile
    Descrierea

    Un proiect “finalizat” şi atât nu este de-ajuns: Să învăţăm despre importanţa calităţii.

    În acest curs, veţi învăţa cum să dezvoltaţi sau să îmbunătăţiţi calitatea programelor de care vă ocupaţi la locul de muncă. Veţi folosi gândirea sistemică pentru planificarea calităţii în proiecte, pentru a prioritiza cerinţele astfel încât ele să întrunească nevoile de calitate ale clienţilor, pentru a selecta acele activităţi de asigurare şi control al calităţii potrivite întocmai proiectului vostru, şi pentru a folosi procesele de management al calităţii, precum şi instrumentele şi indicatorii de măsură necesari sporirii probabilităţii de succes a proiectului. Veţi utiliza un Plan de Management al Calităţii pentru a documenta şi structura o abordare consistentă a managementului calităţii proiectului.
    Veţi dobândi experienţă şi cunoştinţe privind aplicarea metodelor de planificare, asigurare şi control al calităţii la proiectele din lumea reală.

    Cui se Adresează
      • Manageri de proiect (care lucrează fie pentru organizaţia proprie, fie în calitate de consultanţi externi)
      • Manageri de proiect în domeniul IT
      • Coordonatori de proiecte
      • Analişti de proiect
      • Lideri de proiect
      • Manageri de proiect seniori
      • Membrii echipelor de asigurare a calităţii
      • Manageri de produs
      • Manageri de programe.
    Obiectivele

    Veți învăța:

    • Cum să aplicaţi gândirea sistemică în vederea planificării calităţii într-un proiect
    • Cum să dezvoltaţi sau îmbunătăţiţi calitatea programelor de la locul de muncă pe baza unor teorii şi abordări moderne privind calitatea
    • Cum să determinaţi care sunt activităţile de asigurare a calităţii necesare în proiectele de care vă ocupaţi şi cum să măsuraţi eficacitatea acestora
    • Cum să prioritizaţi cerinţele pentru a întruni cât mai bine nevoile clienţilor şi pentru a asigura nivelul necesar de calitate
    • Care este relaţia dintre risc şi calitate
    • Cum puteţi dezvolta un plan de management al calităţii pentru proiectele voastre
    • Cum să determinaţi impactul activităţilor de asigurare a calităţii asupra drumului critic
    • Cum să selectaţi cele mai potrivite instrumente de asigurare şi control al calităţii necesare unui proiect
    • Cum să planificaţi şi să desfăşuraţi un audit al calităţii în proiectele de care vă ocupaţi
    Conținutul
    1. Controlul Calităţii şi Calitatea în Etapa de Închidere a Proiectului
    • Ce este calitatea?
    • Istoria Calităţii Moderne
    • Managementul Calităţii Proiectelor
    1. Planificarea Calităţii
    • Procesul Planificării Calităţii
    • Gândirea Sistemică în Planificarea Calităţii
    • Rolul Grupurilor de Interes în aspectele privind Calitatea
    • Cerinţe de Calitate
    • Instrumente de Planificare a Calităţii
    1. Asigurarea Calităţii
    • Procesul de Asigurare a Calităţii
    • Instrumentele de Analiză a Procesului
    • Asigurarea Calităţii ca Parte a Drumului Critic
    1. Desfăşurarea Controlului Calităţii
    • Procesul de Desfăşurare a Controlului Calităţii
    • Instrumente de Măsurare şi Urmărire a progresului
    • Rezolvarea Problemelor şi Luarea Deciziilor
    • Utilizarea instrumentelor de Asigurare a Calităţii şi Control al Calităţii
    • Controlul Calităţii şi Închiderea proiectului
    1. Studii de Caz și Exerciţii Practice
    • Ilustraţi Importanţa Calităţii
    • Definiţi Calitatea
    • Definiţi Atributele Calităţii
    • Faceţi distincţia între Calitate şi Grade
    • Propuneţi un Program de Calitate la locul propriu de muncă
    • Identificaţi Calitatea în Tripla Constrângere
    • Realizaţi o Analiză a Grupurilor de Interes
    • Identificaţi Riscuri Pozitive şi Negative pentru Proiectul de care vă ocupaţi
    • Prioritizaţi Cerinţele
    • Dezvoltaţi un Plan de Management al Calităţii
    • Determinaţi Impactul Activităţilor de Asigurare a Calităţii asupra Drumului Critic
    • Selectaţi Instrumentele de Asigurare a Calităţii
    • Creaţi o Diagramă Pareto
    • Desenaţi o Diagramă Cauză- Efect
    • Planificaţi şi Desfăşuraţi un Audit al Calităţii
    Descarca prezentare curs
    Durata
    • 3 zile
    Dezvoltare Ulterioară

    Mihaela Braga

    HR Business Partner

    Firma EXELO ne-a oferit sprijinul în alegerea celor mai bune soluţii pentru solicitările noastre punctuale legate de instruirea angajaţilor, buna calitate, modul operativ şi prompt de onorare a diverselor solicitări, ne-a determinat să apelăm întotdeauna cu încredere şi prin urmare recomand firma EXELO Training&Development pentru programele de dezvoltare individuală, de echipă şi organizaţionale.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta