Tue 26

Management de proiect aplicat – Virtual Classroom

May 25 @ 10:00 - June 10 @ 12:30
Fri 29

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

Deprindeţi abilităţile necesare stabilirii şi gestionării eficiente a unui program de lucru şi a unui buget detaliat. Prin intermediul exerciţiilor practice, veţi învăţa cum să dezvoltaţi o structură etapizată de lucru, cum să abordaţi tehnicile de realizare a diagramelor, cum să identificaţi legăturile dintre sarcini, cum să determinaţi drumul critic şi tehnicile de estimare a utilizării, precum şi modalitatea de folosire a analizei resurselor.

Odată programul de lucru definitivat, veţi creea un buget ce va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte asociate proiectului. Veţi conştienza importanţa fixării programelor de lucru şi a bugetelor proiectului în facilitarea procesului de monitorizare şi raportare a progresului. Veţi înţelege cum trebuie folosită analiza valorii dobândite şi a celorlalte tehnici de raportare pentru a asigura reperarea clară a progresului realizat de proiectul dumneavoastră şi pentru a putea comunica acest progres stakeholderilor. Veţi creea planuri pentru construirea programului şi pentru managementul costurilor şi veţi controla schimbările prin intermediul unui proces integrat de management al schimbării. Veţi explora o varietate de instrumente care vă vor fi utile în asigurarea livrării proiectului dumneavoastră în timpul şi în bugetul stabilite.

  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect IT;
  • Coordinatori de proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Lideri de proiect;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de program;
  1. Grafice de lucru de succes
  • Elemente fundamentale în realizarea graficului de lucru;
  • Definirea activităţii:
  • Structura etapizată de lucru;
  • Împărţirea/descompunerea
    • pachetelor de muncă;
    • activităţilor;
  • Ordinea de derularea a activităţilor:
    • Pregătire diagramelor de precedenţă;
    • Crearea diagramelor de reţea;
  • Estimarea duratei:
    • Raţionamentul unui expert;
    • Estimări extreme (limita maximă, limita minimă);
  • Instrumente de realizare unor estimări şi grafice realiste:
  • Metoda drumului critic;
  • GERT;
  • PERT;
  • Comprimarea programului de activități:
  • Prăbuşirea şi depăşirea rapidă;
  • Controlul schimbării graficului de lucru:
    • Managementul de planificare al graficului de lucru;
    • Controlul schimbării;
  • Măsurarea succesului prin intermediul graficului de lucru:
    • Analiza valorii dobândite;
    • Raporturile privind starea proiectului;
  • Definitivarea graficului de lucru.
  1. Bugete de proiect încununate de succes
  • Elemente de bază în alcătuirea unui buget;
  • Tipuri de costuri:
    • Resursă;
    • Cheltuieli directe;
    • Cheltuieli indirecte.
  • Schimbări de costuri:
  • Planificarea managementului de control al costurilor;
  • Controlul modificărilor.
  • Măsurarea succesului pe baza bugetului:
  • Analiza valorii dobândite;
  • Estimare la finalizare;
  • Estimare la finalizare;
  • Raport de stare;
  • Închiderea bugetului.
Descarca prezentare curs
  • 3 zile
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea

Deprindeţi abilităţile necesare stabilirii şi gestionării eficiente a unui program de lucru şi a unui buget detaliat. Prin intermediul exerciţiilor practice, veţi învăţa cum să dezvoltaţi o structură etapizată de lucru, cum să abordaţi tehnicile de realizare a diagramelor, cum să identificaţi legăturile dintre sarcini, cum să determinaţi drumul critic şi tehnicile de estimare a utilizării, precum şi modalitatea de folosire a analizei resurselor.

Odată programul de lucru definitivat, veţi creea un buget ce va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte asociate proiectului. Veţi conştienza importanţa fixării programelor de lucru şi a bugetelor proiectului în facilitarea procesului de monitorizare şi raportare a progresului. Veţi înţelege cum trebuie folosită analiza valorii dobândite şi a celorlalte tehnici de raportare pentru a asigura reperarea clară a progresului realizat de proiectul dumneavoastră şi pentru a putea comunica acest progres stakeholderilor. Veţi creea planuri pentru construirea programului şi pentru managementul costurilor şi veţi controla schimbările prin intermediul unui proces integrat de management al schimbării. Veţi explora o varietate de instrumente care vă vor fi utile în asigurarea livrării proiectului dumneavoastră în timpul şi în bugetul stabilite.

Cui se Adresează
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect IT;
  • Coordinatori de proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Lideri de proiect;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de program;
Obiectivele
Conținutul
  1. Grafice de lucru de succes
  • Elemente fundamentale în realizarea graficului de lucru;
  • Definirea activităţii:
  • Structura etapizată de lucru;
  • Împărţirea/descompunerea
    • pachetelor de muncă;
    • activităţilor;
  • Ordinea de derularea a activităţilor:
    • Pregătire diagramelor de precedenţă;
    • Crearea diagramelor de reţea;
  • Estimarea duratei:
    • Raţionamentul unui expert;
    • Estimări extreme (limita maximă, limita minimă);
  • Instrumente de realizare unor estimări şi grafice realiste:
  • Metoda drumului critic;
  • GERT;
  • PERT;
  • Comprimarea programului de activități:
  • Prăbuşirea şi depăşirea rapidă;
  • Controlul schimbării graficului de lucru:
    • Managementul de planificare al graficului de lucru;
    • Controlul schimbării;
  • Măsurarea succesului prin intermediul graficului de lucru:
    • Analiza valorii dobândite;
    • Raporturile privind starea proiectului;
  • Definitivarea graficului de lucru.
  1. Bugete de proiect încununate de succes
  • Elemente de bază în alcătuirea unui buget;
  • Tipuri de costuri:
    • Resursă;
    • Cheltuieli directe;
    • Cheltuieli indirecte.
  • Schimbări de costuri:
  • Planificarea managementului de control al costurilor;
  • Controlul modificărilor.
  • Măsurarea succesului pe baza bugetului:
  • Analiza valorii dobândite;
  • Estimare la finalizare;
  • Estimare la finalizare;
  • Raport de stare;
  • Închiderea bugetului.
Descarca prezentare curs
Durata
  • 3 zile
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta