Cere detalii despre curs

    Definiti cerinte corecte si asigurati caracterul de integritate al acestora de-a lungul derularii initiativei.

    Dezvoltarea unor cerințe eficace care să corespundă nevoilor de business și ale stakeholderilor. Numeroase studii au concluzionat că eșecul în dezvoltarea și documentarea în mod eficace a cerințelor proiectului este legată în mod direct de eșecul proiectului. Prin respectarea unor metodologii logice pentru procesele asociate cerințelor prezentate în acest curs, veți învăța să dezvoltați și scrieți cerințe eficace, incluzând obiectivele de business și cerințele business-ului, stakeholderilor și ale soluției. Folosind în procesele asociate cerințelor diferite tehnici de deducere, veți descoperi importanța și tipurile de cerințe, cele mai bune practici pentru scrierea cerințelor, pașii pentru obținerea acceptanțelor și managementul referinței pentru cerințe.

    • Analişti de sisteme;
    • Analişti de business;
    • Dezvoltatori;
    • Ingineri de software;
    • Manageri de proiect IT;
    • Analişti de proiect;
    • Manageri de proiect;
    • Lideri de proiect;
    • Manageri seniori de proiect;
    • Lideri de echipă;
    • Manageri de program;
    • Testeri;
    • Specialişti QA.

    Veți învăța:

    • Tipuri de cerințe – inclusiv cerințe de business, ale stakeholderilor, funcționale, non-funcționale și de tranziție
    • Tehnici de deducere a cerințelor, inclusiv avantaje și dezavantaje pentru diferite cerințe ale stakeholderilor
    • Analiza și modelarea cerințelor
    • Tipuri de documente de cerințe
    • Practici de succes pentru scrierea cerințelor
    • Modalități de evitare a capcanelor în scriere
    • Pașii pentru verificarea, validarea și acceptanța cerințelor
    • Procesele de management al cerințelor, inclusiv managementul datelor, urmărirea și managementul schimbărilor.
    1. Aspecte privind cerințele
    • Dificultăți asociate unor procese de cerințe superficiale
    • Recapitulare CBAP
    • Definirea cerințelor
    1. Fundamentele cerințelor
    • Tipuri de cerințe
    • Comunicarea tehnică și de business
    • Abordările cerințelor
    • Ciclurile de viață ale proiectelor și produselor
    • Rolul analistului de business
    • Procesele asociate cerințelor
    • Definirea conținutului produselor
    • Analiza organizației
    • Conținutul este…
    • Business case
    • Descrierea mediului curent și conținutul propus
    1. Planificarea comunicării cerințelor
    • Planul de comunicare al cerințelor
    • Conflictele în cerințe
    • Pachetul de cerințe
    1. Planificarea cerințelor: Carta Cerințelor
    • Carta cerințelor
    • Echipa asociată cerințelor
    1. Planificarea cerințelor: Surse
    • Tipuri de Stakeholderi
    • Analiza stakeholderilor pentru cerințe
    1. Deducerea cerințelor
    • Tehnici
    • Crearea unei arhive pentru deducere
    • Planul de deducere
    1. Analiza cerințelor
    • Cerințele funcționale
    • Cerințele non – funcționale
    • Constrângeri
    • Tehnici de modelare
    • Tehnici UML
    • Modele de date
    1. Acceptanța cerințelor
    • Referința pentru cerințe
    • Ședințele de analiză
    • Procesul de obținere a acceptanței
    1. Scrierea documentului de cerințe
    • Practici de scriere tehnică
    • Bune practici în scrierea cerințelor
    • Erori și greșeli în scrierea cerințelor
    • Îmbunătățirea documentului de cerințe
    • Scrierea cerințelor funcționale și non – funcționale
    • Scrierea presupunerilor și constrângerilor
    • Organizarea documentului de cerințe
    1. Managementul cerințelor
    • Managementul de-a lungul Ciclului de Viață al Produsului
    • Componentele Managementului Cerințelor
    • Procesul de Schimbare
    • Trasabilitate
    • Sistemul de management al Cerințelor / Configurației
    • Brainstorming privind atributele cerințelor
    1. Alte subiecte
    • Procesul de închidere a cerințelor
    • Ciclurile de viață ale proiectelor
    • Considerații privind Dezvoltarea Agile
    Descarca prezentare curs
    • 3 zile
        • Microsoft Project;
        • Managementul riscului;
        • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
        • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea

    Definiti cerinte corecte si asigurati caracterul de integritate al acestora de-a lungul derularii initiativei.

    Dezvoltarea unor cerințe eficace care să corespundă nevoilor de business și ale stakeholderilor. Numeroase studii au concluzionat că eșecul în dezvoltarea și documentarea în mod eficace a cerințelor proiectului este legată în mod direct de eșecul proiectului. Prin respectarea unor metodologii logice pentru procesele asociate cerințelor prezentate în acest curs, veți învăța să dezvoltați și scrieți cerințe eficace, incluzând obiectivele de business și cerințele business-ului, stakeholderilor și ale soluției. Folosind în procesele asociate cerințelor diferite tehnici de deducere, veți descoperi importanța și tipurile de cerințe, cele mai bune practici pentru scrierea cerințelor, pașii pentru obținerea acceptanțelor și managementul referinței pentru cerințe.

    Cui se Adresează
    • Analişti de sisteme;
    • Analişti de business;
    • Dezvoltatori;
    • Ingineri de software;
    • Manageri de proiect IT;
    • Analişti de proiect;
    • Manageri de proiect;
    • Lideri de proiect;
    • Manageri seniori de proiect;
    • Lideri de echipă;
    • Manageri de program;
    • Testeri;
    • Specialişti QA.
    Obiectivele

    Veți învăța:

    • Tipuri de cerințe – inclusiv cerințe de business, ale stakeholderilor, funcționale, non-funcționale și de tranziție
    • Tehnici de deducere a cerințelor, inclusiv avantaje și dezavantaje pentru diferite cerințe ale stakeholderilor
    • Analiza și modelarea cerințelor
    • Tipuri de documente de cerințe
    • Practici de succes pentru scrierea cerințelor
    • Modalități de evitare a capcanelor în scriere
    • Pașii pentru verificarea, validarea și acceptanța cerințelor
    • Procesele de management al cerințelor, inclusiv managementul datelor, urmărirea și managementul schimbărilor.
    Conținutul
    1. Aspecte privind cerințele
    • Dificultăți asociate unor procese de cerințe superficiale
    • Recapitulare CBAP
    • Definirea cerințelor
    1. Fundamentele cerințelor
    • Tipuri de cerințe
    • Comunicarea tehnică și de business
    • Abordările cerințelor
    • Ciclurile de viață ale proiectelor și produselor
    • Rolul analistului de business
    • Procesele asociate cerințelor
    • Definirea conținutului produselor
    • Analiza organizației
    • Conținutul este…
    • Business case
    • Descrierea mediului curent și conținutul propus
    1. Planificarea comunicării cerințelor
    • Planul de comunicare al cerințelor
    • Conflictele în cerințe
    • Pachetul de cerințe
    1. Planificarea cerințelor: Carta Cerințelor
    • Carta cerințelor
    • Echipa asociată cerințelor
    1. Planificarea cerințelor: Surse
    • Tipuri de Stakeholderi
    • Analiza stakeholderilor pentru cerințe
    1. Deducerea cerințelor
    • Tehnici
    • Crearea unei arhive pentru deducere
    • Planul de deducere
    1. Analiza cerințelor
    • Cerințele funcționale
    • Cerințele non – funcționale
    • Constrângeri
    • Tehnici de modelare
    • Tehnici UML
    • Modele de date
    1. Acceptanța cerințelor
    • Referința pentru cerințe
    • Ședințele de analiză
    • Procesul de obținere a acceptanței
    1. Scrierea documentului de cerințe
    • Practici de scriere tehnică
    • Bune practici în scrierea cerințelor
    • Erori și greșeli în scrierea cerințelor
    • Îmbunătățirea documentului de cerințe
    • Scrierea cerințelor funcționale și non – funcționale
    • Scrierea presupunerilor și constrângerilor
    • Organizarea documentului de cerințe
    1. Managementul cerințelor
    • Managementul de-a lungul Ciclului de Viață al Produsului
    • Componentele Managementului Cerințelor
    • Procesul de Schimbare
    • Trasabilitate
    • Sistemul de management al Cerințelor / Configurației
    • Brainstorming privind atributele cerințelor
    1. Alte subiecte
    • Procesul de închidere a cerințelor
    • Ciclurile de viață ale proiectelor
    • Considerații privind Dezvoltarea Agile
    Descarca prezentare curs
    Durata
    • 3 zile
    Dezvoltare Ulterioară
        • Microsoft Project;
        • Managementul riscului;
        • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
        • Abilităţi de Management si Leadership.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta