Cere detalii despre curs
    Pe parcursul acestui curs veţi face cunoştinţă cu cele mai bune practici abordate în ştiinţa managementului – acestea fiind instrumente ale productivităţii de care aveţi nevoie pentru a reuşi într-un mediu de lucru ce evoluează constant.

    Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului în 2006, premiu acordat de PMI®. Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs. Absolvenţii vor putea obţine certificarea ca project manager (CNFPA/ANC) prin promovarea examenului final.

    PMI is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.

    • Managerilor aflaţi la început de carieră;
    • Potenţialilor manageri sau oricărei persoane ce-şi doreşte să avanseze în carieră adoptând un comportament
      profund responsabil privind resursele materiale şi umane aflate în subordine;
    • Managerilor de departament;
    • Managerilor de proiect;
    • Managerilor IT.
    1. Profesionalismul
    • Cum pot contribui ambiţia şi atitudinea potrivită la dezvoltarea unei cariere.
    1. Mijloace de comunicare eficiente
    • Învăţaţi să analizaţi maniera în care comunicaţi ţinând cont de standardele de calitate;
    • Dezvoltaţi-vă abilitatea de a asculta activ!
    1. Comunicarea scrisă
    • O comunicare scrisă de afaceri eficientă şi eficace;
    • Să înţelegem diferitele stiluri de comunicare în afaceri!;
    • Folosirea templates-urilor pentru a simplifica şi a accelera procesul de redactare.
    1. Prezentarea
    • Cele mai eficiente modalităţi de a pregăti şi livra prezentări dinamice.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1. Şedinţe dinamice
    • Când şi cum să evitaţi o şedinţă;
    • Cea mai bună organizare posibilă a unei şedinţe ce nu suportă amânare.
    1. Motivarea
    • Modele de motivare la locul de muncă;
    • Instrumente ale motivării şi cum pot fi ele folosite.
    1. Delegarea
    • Delegarea privită ca o artă a mangementului;
    • Gestionarea şi monitorizarea sarcinilor delegate cu o eficienţă maximă.
    1. Negocierea
    • Fundamentele negocierii;
    • Arta “tocmelii”.
    1. Leadership
    • Alegerea unui stil de leadership;
    • Intuirea clipei în care leadershipul devine necesar.
    1. Coordonarea timpului şi a priorităţilor
    • Conştientizarea celei mai bune utilizări a propriului timp, tot timpul!
    • Tehnici de minimizare a întreruperilor.
    1. Dincolo de bugete
    • Cum poate fi înlocuit procesul tradiţional de bugetare prin intermediul indicatorilor cheie ai performanţei (KPI) şi a previziunii rulajelor.
    1. Gândire şi raţionament critic
    • Introducere în ştiinţa gândirii critice şi a analizei raţionale.
    1. Ghid de analiză a problemelor
    • Cele mai bune metode de a ajunge la decizii optime.
    Descarca prezentare curs
    • Nici una
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea
    Pe parcursul acestui curs veţi face cunoştinţă cu cele mai bune practici abordate în ştiinţa managementului – acestea fiind instrumente ale productivităţii de care aveţi nevoie pentru a reuşi într-un mediu de lucru ce evoluează constant.

    Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului în 2006, premiu acordat de PMI®. Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs. Absolvenţii vor putea obţine certificarea ca project manager (CNFPA/ANC) prin promovarea examenului final.

    PMI is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.

    Cui se Adresează
    • Managerilor aflaţi la început de carieră;
    • Potenţialilor manageri sau oricărei persoane ce-şi doreşte să avanseze în carieră adoptând un comportament
      profund responsabil privind resursele materiale şi umane aflate în subordine;
    • Managerilor de departament;
    • Managerilor de proiect;
    • Managerilor IT.
    Obiectivele
    Conținutul
    1. Profesionalismul
    • Cum pot contribui ambiţia şi atitudinea potrivită la dezvoltarea unei cariere.
    1. Mijloace de comunicare eficiente
    • Învăţaţi să analizaţi maniera în care comunicaţi ţinând cont de standardele de calitate;
    • Dezvoltaţi-vă abilitatea de a asculta activ!
    1. Comunicarea scrisă
    • O comunicare scrisă de afaceri eficientă şi eficace;
    • Să înţelegem diferitele stiluri de comunicare în afaceri!;
    • Folosirea templates-urilor pentru a simplifica şi a accelera procesul de redactare.
    1. Prezentarea
    • Cele mai eficiente modalităţi de a pregăti şi livra prezentări dinamice.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1. Şedinţe dinamice
    • Când şi cum să evitaţi o şedinţă;
    • Cea mai bună organizare posibilă a unei şedinţe ce nu suportă amânare.
    1. Motivarea
    • Modele de motivare la locul de muncă;
    • Instrumente ale motivării şi cum pot fi ele folosite.
    1. Delegarea
    • Delegarea privită ca o artă a mangementului;
    • Gestionarea şi monitorizarea sarcinilor delegate cu o eficienţă maximă.
    1. Negocierea
    • Fundamentele negocierii;
    • Arta “tocmelii”.
    1. Leadership
    • Alegerea unui stil de leadership;
    • Intuirea clipei în care leadershipul devine necesar.
    1. Coordonarea timpului şi a priorităţilor
    • Conştientizarea celei mai bune utilizări a propriului timp, tot timpul!
    • Tehnici de minimizare a întreruperilor.
    1. Dincolo de bugete
    • Cum poate fi înlocuit procesul tradiţional de bugetare prin intermediul indicatorilor cheie ai performanţei (KPI) şi a previziunii rulajelor.
    1. Gândire şi raţionament critic
    • Introducere în ştiinţa gândirii critice şi a analizei raţionale.
    1. Ghid de analiză a problemelor
    • Cele mai bune metode de a ajunge la decizii optime.
    Descarca prezentare curs
    Condiții
    • Nici una
    Dezvoltare Ulterioară
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta