Management de Proiect Aplicat – Autorizat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale
Fizic: 27-28 martie, 24-25 aprilie, 29-30 mai, examen 31 mai
On line: 7 aprilie, 5 mai, 19 mai
Management de Proiect Aplicat Autorizat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale
Deprinderea celor mai bune practici în management de proiect
Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului, premiu acordat de PMI.
Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs.
PMI is registered mark of the Project Management Institute, Inc.
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect asociaţi;
- Coordonatori de Proiect;
- Analişti de proiect;
- Şefi de echipă;
- Manageri de produs;
- Manageri de programe;
- Membrii ai echipei de proiect;
- Stakeholderi;
- Senior Manageri;
- Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.
- Project Management Framework
- Project Management Institute
- Cadrul PMI
- Cinci grupuri de procese
- Ciclurile de viaţă
- Nouă arii de cunoştinţe
- Ce este un proiect
- Terminologia managementului de proiect
- Iniţierea
- Cinci paşi în Iniţierea Proiectului
- Construirea unui Business Case
- Stabilirea Conţinutului Proiectului
- Analiza necesităţilor grupurilor de interes
- Identificarea constrângerilor
- Construirea unui plan de comunicare
- Analiza stakeholderilor
- Matricea de prioritizare
- Cinci grupuri de stakeholderi
- Întrebări din iniţiere
- Obiective
- Carta Proiectului
- Constrângeri
- Presupuneri
- Conţinut
- Roluri şi Responsabilităţi în proiecte
- Matricea de Alocare a Responsabilităţilor
- Procesele de autorizare
- Instrumente de decizie
- Fezabilitatea tehnică şi financiară (perioada de recuperare, NPV, IRR)
- Planificarea
- Şapte pași pentru o planificare de succes
- Planul de Comunicare
- Riscul – identificare, evaluare, cuantificare si management
- Ciclul de viaţă al managementului de risc
- Strategiile de răspuns la risc
- Dezvoltarea WBS
- Executarea unor estimări precise
- Crearea graficului de lucru
- Identificarea drumului critic
- Alocare resurse
- Surse ale schimbării
- Procesele de control formal al schimbării
- Managementul schimbărilor în organizaţie
- Planificarea calitatii
- Planul de achiziții
- Tipuri de contracte
- Monitorizarea şi controlul
- Controlul proiectului
- Metoda Valorii Dobândite
- Provocări
- Analiza activităţilor
- Tipurile de organizaţii
- De ce eşuează proiectele?
- Aşteptări
- Aşteptările grupurilor de interes
- Mediul proiectului
- Elementele de control al aşteptărilor
- Managerul de Proiect şi Decalajele de Aşteptări
- Echipa de proiect
- Echipe performante
- Managementul conflictului și delegarea
- Teorii motivaționale
- Structuri tipice de proiect (funcțională, matricială, unică pe proiect)
- Abilități de negociere
- Şedinţe eficiente
- Procesele de închidere
- Închiderea administrativă
- Studii de caz
- Managementul echipelor de proiect
- Armonizarea între aşteptările conflictuale
- 6 zile
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.
- Descrierea
-
Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului, premiu acordat de PMI.
Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs.
PMI is registered mark of the Project Management Institute, Inc.
- Cui se Adresează
-
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect asociaţi;
- Coordonatori de Proiect;
- Analişti de proiect;
- Şefi de echipă;
- Manageri de produs;
- Manageri de programe;
- Membrii ai echipei de proiect;
- Stakeholderi;
- Senior Manageri;
- Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.
- Obiectivele
-
- Conținutul
-
- Project Management Framework
- Project Management Institute
- Cadrul PMI
- Cinci grupuri de procese
- Ciclurile de viaţă
- Nouă arii de cunoştinţe
- Ce este un proiect
- Terminologia managementului de proiect
- Iniţierea
- Cinci paşi în Iniţierea Proiectului
- Construirea unui Business Case
- Stabilirea Conţinutului Proiectului
- Analiza necesităţilor grupurilor de interes
- Identificarea constrângerilor
- Construirea unui plan de comunicare
- Analiza stakeholderilor
- Matricea de prioritizare
- Cinci grupuri de stakeholderi
- Întrebări din iniţiere
- Obiective
- Carta Proiectului
- Constrângeri
- Presupuneri
- Conţinut
- Roluri şi Responsabilităţi în proiecte
- Matricea de Alocare a Responsabilităţilor
- Procesele de autorizare
- Instrumente de decizie
- Fezabilitatea tehnică şi financiară (perioada de recuperare, NPV, IRR)
- Planificarea
- Şapte pași pentru o planificare de succes
- Planul de Comunicare
- Riscul – identificare, evaluare, cuantificare si management
- Ciclul de viaţă al managementului de risc
- Strategiile de răspuns la risc
- Dezvoltarea WBS
- Executarea unor estimări precise
- Crearea graficului de lucru
- Identificarea drumului critic
- Alocare resurse
- Surse ale schimbării
- Procesele de control formal al schimbării
- Managementul schimbărilor în organizaţie
- Planificarea calitatii
- Planul de achiziții
- Tipuri de contracte
- Monitorizarea şi controlul
- Controlul proiectului
- Metoda Valorii Dobândite
- Provocări
- Analiza activităţilor
- Tipurile de organizaţii
- De ce eşuează proiectele?
- Aşteptări
- Aşteptările grupurilor de interes
- Mediul proiectului
- Elementele de control al aşteptărilor
- Managerul de Proiect şi Decalajele de Aşteptări
- Echipa de proiect
- Echipe performante
- Managementul conflictului și delegarea
- Teorii motivaționale
- Structuri tipice de proiect (funcțională, matricială, unică pe proiect)
- Abilități de negociere
- Şedinţe eficiente
- Procesele de închidere
- Închiderea administrativă
- Studii de caz
- Managementul echipelor de proiect
- Armonizarea între aşteptările conflictuale
- Durata
-
- 6 zile
- Dezvoltare Ulterioară
-
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.