Sat 30

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului în 2006, premiu acordat de PMI.

Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs.

PMI is registered mark of the Project Management Institute, Inc.

  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Coordonatori de Proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Şefi de echipă;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de programe;
  • Membrii ai echipei de proiect;
  • Stakeholderi;
  • Senior Manageri;
  • Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.
  1. Project Management Framework
  • Project Management Institute
  • Cadrul PMI
  • Cinci grupuri de procese
  • Ciclurile de viaţă
  • Nouă arii de cunoştinţe
  • Ce este un proiect
  • Terminologia managementului de proiect
  1. Iniţierea
  • Cinci paşi în Iniţierea Proiectului
  • Construirea unui Business Case
  • Stabilirea Conţinutului Proiectului
  • Analiza necesităţilor grupurilor de interes
  • Identificarea constrângerilor
  • Construirea unui plan de comunicare
  • Analiza stakeholderilor
  • Matricea de prioritizare
  • Cinci grupuri de stakeholderi
  • Întrebări din iniţiere
  • Obiective
  • Carta Proiectului
  • Constrângeri
  • Presupuneri
  • Conţinut
  • Roluri şi Responsabilităţi în proiecte
  • Matricea de Alocare a Responsabilităţilor
  • Procesele de autorizare
  • Instrumente de decizie
  • Fezabilitatea tehnică şi financiară (perioada de recuperare, NPV, IRR)
  1. Planificarea
  • Şapte pași pentru o planificare de succes
  • Planul de Comunicare
  • Riscul – identificare, evaluare, cuantificare si management
  • Ciclul de viaţă al managementului de risc
  • Strategiile de răspuns la risc
  • Dezvoltarea WBS
  • Executarea unor estimări precise
  • Crearea graficului de lucru
  • Identificarea drumului critic
  • Alocare resurse
  • Surse ale schimbării
  • Procesele de control formal al schimbării
  • Managementul schimbărilor în organizaţie
  • Planificarea calitatii
  • Planul de achiziții
  • Tipuri de contracte
  1. Monitorizarea şi controlul
  • Controlul proiectului
  • Metoda Valorii Dobândite
  • Provocări
  • Analiza activităţilor
  • Tipurile de organizaţii
  • De ce eşuează proiectele?
  • Aşteptări
  • Aşteptările grupurilor de interes
  • Mediul proiectului
  • Elementele de control al aşteptărilor
  • Managerul de Proiect şi Decalajele de Aşteptări
  1. Echipa de proiect
  • Echipe performante
  • Managementul conflictului și delegarea
  • Teorii motivaționale
  • Structuri tipice de proiect (funcțională, matricială, unică pe proiect)
  • Abilități de negociere
  • Şedinţe eficiente
  1. Procesele de închidere
  • Închiderea administrativă
  1. Studii de caz
  • Managementul echipelor de proiect
  • Armonizarea între aşteptările conflictuale
Descarca prezentare curs
  • 3 zile
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea

Învăţaţi tehnicile de management de proiect şi cele mai bune practici în domeniu în cadrul versiunii actualizate a cursului Management de Proiect al Global Knowledge, câştigătorul premiului Produsul Anului în 2006, premiu acordat de PMI.

Acest curs vă va învăţa cum să conduceţi cu succes toate fazele unui proiect. Vă veţi însuşi cadrul de project management, cu iniţiere, planificare, execuţie, control şi închidere formală şi veţi descoperi că toate acestea participă la asigurarea succesului proiectului. În acest curs de dezvoltare abilităţi, vă veţi concentra pe instrumente și tehnici practice, petrecând mai mult de 75% din durata cursului lucrând asupra unui proiect – de la iniţiere la închidere. Veţi lucra individual şi în grup pentru scrierea obiectivelor, coordonarea analizei grupurilor de interese, dezvoltarea unei structuri detaliate de activităţi și un plan de management de risc pentru studiul de caz studiat. Veţi practica utilizând tehnici de estimare, analiză a dependenţelor şi reţele de activităţi. Participanţii vor alege un proiect şi vor experimenta aplicarea tehnicilor prezentate prin intermediul unor teme de casă în cadrul cărora vor putea utiliza template-urile oferite ca model în suportul de curs.

PMI is registered mark of the Project Management Institute, Inc.

Cui se Adresează
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Coordonatori de Proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Şefi de echipă;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de programe;
  • Membrii ai echipei de proiect;
  • Stakeholderi;
  • Senior Manageri;
  • Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.
Obiectivele
Conținutul
  1. Project Management Framework
  • Project Management Institute
  • Cadrul PMI
  • Cinci grupuri de procese
  • Ciclurile de viaţă
  • Nouă arii de cunoştinţe
  • Ce este un proiect
  • Terminologia managementului de proiect
  1. Iniţierea
  • Cinci paşi în Iniţierea Proiectului
  • Construirea unui Business Case
  • Stabilirea Conţinutului Proiectului
  • Analiza necesităţilor grupurilor de interes
  • Identificarea constrângerilor
  • Construirea unui plan de comunicare
  • Analiza stakeholderilor
  • Matricea de prioritizare
  • Cinci grupuri de stakeholderi
  • Întrebări din iniţiere
  • Obiective
  • Carta Proiectului
  • Constrângeri
  • Presupuneri
  • Conţinut
  • Roluri şi Responsabilităţi în proiecte
  • Matricea de Alocare a Responsabilităţilor
  • Procesele de autorizare
  • Instrumente de decizie
  • Fezabilitatea tehnică şi financiară (perioada de recuperare, NPV, IRR)
  1. Planificarea
  • Şapte pași pentru o planificare de succes
  • Planul de Comunicare
  • Riscul – identificare, evaluare, cuantificare si management
  • Ciclul de viaţă al managementului de risc
  • Strategiile de răspuns la risc
  • Dezvoltarea WBS
  • Executarea unor estimări precise
  • Crearea graficului de lucru
  • Identificarea drumului critic
  • Alocare resurse
  • Surse ale schimbării
  • Procesele de control formal al schimbării
  • Managementul schimbărilor în organizaţie
  • Planificarea calitatii
  • Planul de achiziții
  • Tipuri de contracte
  1. Monitorizarea şi controlul
  • Controlul proiectului
  • Metoda Valorii Dobândite
  • Provocări
  • Analiza activităţilor
  • Tipurile de organizaţii
  • De ce eşuează proiectele?
  • Aşteptări
  • Aşteptările grupurilor de interes
  • Mediul proiectului
  • Elementele de control al aşteptărilor
  • Managerul de Proiect şi Decalajele de Aşteptări
  1. Echipa de proiect
  • Echipe performante
  • Managementul conflictului și delegarea
  • Teorii motivaționale
  • Structuri tipice de proiect (funcțională, matricială, unică pe proiect)
  • Abilități de negociere
  • Şedinţe eficiente
  1. Procesele de închidere
  • Închiderea administrativă
  1. Studii de caz
  • Managementul echipelor de proiect
  • Armonizarea între aşteptările conflictuale
Descarca prezentare curs
Durata
  • 3 zile
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Crina Moldovan

Analist IT – SIEMENS

Mi-au plăcut foarte mult cursurile și aș participa la câte unul în fiecare lună. Sunt foarte utile, practice, axate pe probleme/soluții. Cu siguranță am învățat multe lucruri și le voi aplica pe viitor.

Nicolae Alexandru

Manager Proiect

Alegerea trainerului a fost foarte inspirată având în vedere experiența în domeniul ingineriei energetice/instalațiilor, fapt care a facilitat exemplificarea pe înțelesul participanților.

Mihaela Braga

Firma EXELO ne-a oferit sprijinul în alegerea celor mai bune soluţii pentru solicitările noastre punctuale legate de instruirea angajaţilor, buna calitate, modul operativ şi prompt de onorare a diverselor solicitări, ne-a determinat să apelăm întotdeauna cu încredere şi prin urmare recomand firma EXELO Training&Development pentru programele de dezvoltare individuală, de echipă şi organizaţionale.

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta