Tue 26

Management de proiect aplicat – Virtual Classroom

May 25 @ 10:00 - June 10 @ 12:30
Fri 29

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

Învăţaţi care este ciclul de viaţă al unui proiect şi terminologia de bază aferentă. Aceste cunoştinţe vă vor ajuta în clădirea unei comunicări mult mai eficiente cu echipa de management de proiect. Descoperiţi cele mai bune practici în managementul de proiect și cum le puteți aplica în organizaţia dumneavoastră.

Acest seminar concentrat vă va ajuta să dobândiţi o perspectivă clară asupra a ceea ce managementul de proiect poate realiza pentru organizaţia dumneavoastră. În calitate de stakeholder şi manager învăţarea principiilor fundamentale ale managementului de proiect vă poate indica cum să diferenţiaţi mai uşor proiectele care se străduiesc să iasă bine de proiectele care sunt de succes. Învăţaţi care este ciclul de viaţă al unui proiect şi terminologia de bază aferentă, aceste cunoştinţe fiindu-vă de un real folos în clădirea unei comunicări mult mai eficiente cu echipa de management de proiect. Descoperiţi cele mai bune practici în managementul de proiect şi asiguraţi-vă că vor fi aplicate şi în organizaţia dumneavoastră. Conştientizaţi rolul dumneavoastră de stakeholder de proiect şi care sunt responsabilităţile ce vă revin.

  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Coordonatori de Proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Şefi de echipă;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de programe;
  • Membrii ai echipei de proiect;
  • Stakeholderi;
  • Senior Manageri;
  • Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.

Veți învăța:

  • Ciclul de viaţă al proiectului;
  • Cele nouă arii de cunoaştere ale PMBOK®;
  • Concepte şi terminologia de bază ale managementului de proiect;
  • Rolul şi responsabilitatea dumneavoastră ca stakeholder;
  • Rolurile şi responsabilităţile echipei;
  • Definirea ariei de acţiune a proiectului şi stabilirea aşteptărilor;
  • Construirea unui grafic de lucru eficient pentru proiect;
  • Importanţa unui plan privind comunicarea;
  • Cele mai bune practici în managementul riscului;
  • Tratarea schimbării într-un proiect prin intermediul proceselor controlate de schimbare formală.
  1. Cadrul managementului de proiect

Exploraţi cadrul managementului de proiect potrivit viziunii Institutului de Management de Proiect (PMI), incluzând aici procesele ciclului de viaţă şi ariile de cunoaştere şi identificaţi care sunt procesele centrale şi de facilitare. Pe parcursul acestei secţiuni veţi deveni familiar cu vocabularul specific managementului de proiect.

  • PMI (Institutul de Management de Proiect): Cinci grupuri de proces; Ciclurile de viaţă; Nouă arii de cunoştinţe;
  • Ce este un proiect?
  • Terminologia managementului de proiect.
  1. Iniţierea

Descoperiţi importanţa analizei în sprijinirea demarării unui nou proiect, în stabilirea ariei de acţiune, evaluarea nevoilor stakeholderilor, identificarea constrângerilor şi a ipotezelor şi crearea unui plan de comunicare.

  • Cinci paşi premergători iniţierii unui proiect;
  • Carta proiectului;
  • Analiza stakeholderilor;
  • Rolurile şi responsabilităţi presupuse de un proiect şi RAM;
  • Finalizarea procesului.
  1. Planificarea

Învăţaţi cei şapte paşi ai unei planificări de succes şi exersaţi-i dezvoltând o structură de lucru pe categorii, estimări eficiente, schematizarea proiectului şi identificarea drumului critic. Identificaţi, evaluaţi, cuantificaţi şi gestionaţi riscurile prin intermediul unor strategii de atenuare şi planuri de contingenţă. În plus, descoperiţi importanţa proceselor de control ale schimbării formale şi cum să trataţi schimbarea organizaţională ca şi parte componentă a ciclului de viaţă al proiectului.

  • Generalităţi privind managementul comunicării;
  • Elemente de ansamblu în managementul riscului;
  • O privire generică a managementului riscului;
  • Elemente fundamentale în WBS: Descompunerea; Tehnica post-it-ului;
  • Elemente de bază privind programarea activităţilor:
  • Relaţii de precedenţă;
  • Schiţarea reţelei;
  • Analiza drumului critic;
  • Utilizarea diagramei de reţea;
  • Alocarea resurselor;
  • Uniformizarea resurselor;
  • Compresarea graficului de lucru.
  1. Controlul şi finalizarea

Exploraţi relaţiile existente între planificare, execuţie şi control şi deprindeţi o abordare structurată a procesului de control în cadrul unui proiect. Înţelegeţi cum poate fi folosită valoarea dobândită ca instrument puternic în evaluarea şi relatarea/raportarea condiţiilor curente şi previzionate ale proiectului.

  • Modalităţi de control în cadrul unui proiect;
  • Tratarea aşteptărilor.
  1. Procesul de finalizare

Investigaţi cele mai bune practici în dirijarea încheierii administrative a unui proiect.

  • Procesul de închidere al unui proiect: închiderea administrativă; închiderea contractului.
  1. Exerciţii

Pe baza unui studiu de caz propus, veţi lucra individual şi în echipă pentru a determina obiective, dirija analiza stakeholderilor şi pentru a dezvolta o structură pe activităţi şi un plan de management al riscului. Veţi exersa folosind tehnici estimative, analiza de dependenţă şi diagramele de reţea. Veţi lua în considerare aşteptări variate şi competitive din partea stakeholderilor, incluzând în această categorie clientul, sponsorul şi echipa, toate acestea în timp ce veţi dezvolta şi furniza planuri de prezentare a aşteptărilor sub forme din care va beneficia proiectul.

Descarca prezentare curs
  • 3 zile
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea

Învăţaţi care este ciclul de viaţă al unui proiect şi terminologia de bază aferentă. Aceste cunoştinţe vă vor ajuta în clădirea unei comunicări mult mai eficiente cu echipa de management de proiect. Descoperiţi cele mai bune practici în managementul de proiect și cum le puteți aplica în organizaţia dumneavoastră.

Acest seminar concentrat vă va ajuta să dobândiţi o perspectivă clară asupra a ceea ce managementul de proiect poate realiza pentru organizaţia dumneavoastră. În calitate de stakeholder şi manager învăţarea principiilor fundamentale ale managementului de proiect vă poate indica cum să diferenţiaţi mai uşor proiectele care se străduiesc să iasă bine de proiectele care sunt de succes. Învăţaţi care este ciclul de viaţă al unui proiect şi terminologia de bază aferentă, aceste cunoştinţe fiindu-vă de un real folos în clădirea unei comunicări mult mai eficiente cu echipa de management de proiect. Descoperiţi cele mai bune practici în managementul de proiect şi asiguraţi-vă că vor fi aplicate şi în organizaţia dumneavoastră. Conştientizaţi rolul dumneavoastră de stakeholder de proiect şi care sunt responsabilităţile ce vă revin.

Cui se Adresează
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect asociaţi;
  • Coordonatori de Proiect;
  • Analişti de proiect;
  • Şefi de echipă;
  • Manageri de produs;
  • Manageri de programe;
  • Membrii ai echipei de proiect;
  • Stakeholderi;
  • Senior Manageri;
  • Alte persoane care vor să deprindă arta managementului de proiect.
Obiectivele

Veți învăța:

  • Ciclul de viaţă al proiectului;
  • Cele nouă arii de cunoaştere ale PMBOK®;
  • Concepte şi terminologia de bază ale managementului de proiect;
  • Rolul şi responsabilitatea dumneavoastră ca stakeholder;
  • Rolurile şi responsabilităţile echipei;
  • Definirea ariei de acţiune a proiectului şi stabilirea aşteptărilor;
  • Construirea unui grafic de lucru eficient pentru proiect;
  • Importanţa unui plan privind comunicarea;
  • Cele mai bune practici în managementul riscului;
  • Tratarea schimbării într-un proiect prin intermediul proceselor controlate de schimbare formală.
Conținutul
  1. Cadrul managementului de proiect

Exploraţi cadrul managementului de proiect potrivit viziunii Institutului de Management de Proiect (PMI), incluzând aici procesele ciclului de viaţă şi ariile de cunoaştere şi identificaţi care sunt procesele centrale şi de facilitare. Pe parcursul acestei secţiuni veţi deveni familiar cu vocabularul specific managementului de proiect.

  • PMI (Institutul de Management de Proiect): Cinci grupuri de proces; Ciclurile de viaţă; Nouă arii de cunoştinţe;
  • Ce este un proiect?
  • Terminologia managementului de proiect.
  1. Iniţierea

Descoperiţi importanţa analizei în sprijinirea demarării unui nou proiect, în stabilirea ariei de acţiune, evaluarea nevoilor stakeholderilor, identificarea constrângerilor şi a ipotezelor şi crearea unui plan de comunicare.

  • Cinci paşi premergători iniţierii unui proiect;
  • Carta proiectului;
  • Analiza stakeholderilor;
  • Rolurile şi responsabilităţi presupuse de un proiect şi RAM;
  • Finalizarea procesului.
  1. Planificarea

Învăţaţi cei şapte paşi ai unei planificări de succes şi exersaţi-i dezvoltând o structură de lucru pe categorii, estimări eficiente, schematizarea proiectului şi identificarea drumului critic. Identificaţi, evaluaţi, cuantificaţi şi gestionaţi riscurile prin intermediul unor strategii de atenuare şi planuri de contingenţă. În plus, descoperiţi importanţa proceselor de control ale schimbării formale şi cum să trataţi schimbarea organizaţională ca şi parte componentă a ciclului de viaţă al proiectului.

  • Generalităţi privind managementul comunicării;
  • Elemente de ansamblu în managementul riscului;
  • O privire generică a managementului riscului;
  • Elemente fundamentale în WBS: Descompunerea; Tehnica post-it-ului;
  • Elemente de bază privind programarea activităţilor:
  • Relaţii de precedenţă;
  • Schiţarea reţelei;
  • Analiza drumului critic;
  • Utilizarea diagramei de reţea;
  • Alocarea resurselor;
  • Uniformizarea resurselor;
  • Compresarea graficului de lucru.
  1. Controlul şi finalizarea

Exploraţi relaţiile existente între planificare, execuţie şi control şi deprindeţi o abordare structurată a procesului de control în cadrul unui proiect. Înţelegeţi cum poate fi folosită valoarea dobândită ca instrument puternic în evaluarea şi relatarea/raportarea condiţiilor curente şi previzionate ale proiectului.

  • Modalităţi de control în cadrul unui proiect;
  • Tratarea aşteptărilor.
  1. Procesul de finalizare

Investigaţi cele mai bune practici în dirijarea încheierii administrative a unui proiect.

  • Procesul de închidere al unui proiect: închiderea administrativă; închiderea contractului.
  1. Exerciţii

Pe baza unui studiu de caz propus, veţi lucra individual şi în echipă pentru a determina obiective, dirija analiza stakeholderilor şi pentru a dezvolta o structură pe activităţi şi un plan de management al riscului. Veţi exersa folosind tehnici estimative, analiza de dependenţă şi diagramele de reţea. Veţi lua în considerare aşteptări variate şi competitive din partea stakeholderilor, incluzând în această categorie clientul, sponsorul şi echipa, toate acestea în timp ce veţi dezvolta şi furniza planuri de prezentare a aşteptărilor sub forme din care va beneficia proiectul.

Descarca prezentare curs
Durată
  • 3 zile
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta