Sat 30

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

În acest curs, veți învăța să gestionați cu eficacitate toate aspectele legate de achiziții. Veți descoperi logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare, veți învăța termeni, tehnici și instrumente cu ajutorul cărora veți putea converti nevoile în bunuri și servicii obținute din afara organizației.

Veți învăța să performați în domeniul achizițiilor prin înțelegerea rolurilor, responsabilităților și așteptărilor stakeholderilor interni și externi implicați în procesul de achiziții.

În acest curs de dezvoltare a  abilităților, veți petrece 70% din durata cursului în activități asociate contractării, de la documentarea de cerințe până la închiderea contractului. Exercițiile vor include: dezvoltarea unei strategii de achiziții, alegerea  tipului de contract, analiza și actualizarea declarației de conținut, managementul riscurilor, negocierea disputelor și colectarea învățăturilor.

Cursul se adresează persoanelor interesate de o mai bună gestionare a tuturor aspectelor legate de achiziții, precum și logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare.

  1. Introducere în Managementul Achizițiilor
  • Diagrama de planificare a contractului
  • Terminologia achizițiilor și contractării
  • Definirea contractelor – practic și conform legislației
  • Obiectivul contractului
  • Transferul riscurilor prin contractare
  • Definiția contractării de succes
  • Harta stakeholderilor
  • Așteptările stakeholderilor
  • Lanțul comunicării

 

  1. Analiza nevoilor
  • De la Obiective la documentele de cerințe
  • De la documente de cerințe la Declarația de Conținut
  • Tipuri de contracte
  • Greșeli în gestionarea contractelor
  • Rolul Departamentului Juridic

 

  1. Planificarea achizițiilor
  • Documentele de planificare
  • Documentele de cerințe
  • Planul de management al achizițiilor
  • Declarația de Conținut
  • Pachetele de licitare
  • Documentele pentru ofertanți
  • Criterii de selecție a furnizorilor
  1. Conducerea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Participarea furnizorilor
  • Publicitatea și conferințele cu ofertanții
  • Tehnici de evaluare a propunerilor
  • Fluxul documentelor și demersurile necesare
  • Negocieri principiale și negocieri de detaliu
  • Obiectivele procesului de negociere

 

  1. Administrarea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Echipa de achiziții
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii
  • Monitorizarea performanței
  • Controlul schimbărilor în contracte
  • Amendamentele la contract
  • Analiza performanței
  • Sistemul de plăți
  • Administrarea disputelor

 

  1. Închiderea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Rezilierea anticipată
  • Învățăminte
  • Auditul achizițiilor
  • Negocierea înțelegerilor
  • Problemele de contractare și soluțiile acestora

Ingredientele unei contractări de succes

Descarca prezentare curs
  • Nici una
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea

În acest curs, veți învăța să gestionați cu eficacitate toate aspectele legate de achiziții. Veți descoperi logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare, veți învăța termeni, tehnici și instrumente cu ajutorul cărora veți putea converti nevoile în bunuri și servicii obținute din afara organizației.

Veți învăța să performați în domeniul achizițiilor prin înțelegerea rolurilor, responsabilităților și așteptărilor stakeholderilor interni și externi implicați în procesul de achiziții.

În acest curs de dezvoltare a  abilităților, veți petrece 70% din durata cursului în activități asociate contractării, de la documentarea de cerințe până la închiderea contractului. Exercițiile vor include: dezvoltarea unei strategii de achiziții, alegerea  tipului de contract, analiza și actualizarea declarației de conținut, managementul riscurilor, negocierea disputelor și colectarea învățăturilor.

Cui se Adresează

Cursul se adresează persoanelor interesate de o mai bună gestionare a tuturor aspectelor legate de achiziții, precum și logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare.

Obiectivele
Conținutul
  1. Introducere în Managementul Achizițiilor
  • Diagrama de planificare a contractului
  • Terminologia achizițiilor și contractării
  • Definirea contractelor – practic și conform legislației
  • Obiectivul contractului
  • Transferul riscurilor prin contractare
  • Definiția contractării de succes
  • Harta stakeholderilor
  • Așteptările stakeholderilor
  • Lanțul comunicării

 

  1. Analiza nevoilor
  • De la Obiective la documentele de cerințe
  • De la documente de cerințe la Declarația de Conținut
  • Tipuri de contracte
  • Greșeli în gestionarea contractelor
  • Rolul Departamentului Juridic

 

  1. Planificarea achizițiilor
  • Documentele de planificare
  • Documentele de cerințe
  • Planul de management al achizițiilor
  • Declarația de Conținut
  • Pachetele de licitare
  • Documentele pentru ofertanți
  • Criterii de selecție a furnizorilor
  1. Conducerea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Participarea furnizorilor
  • Publicitatea și conferințele cu ofertanții
  • Tehnici de evaluare a propunerilor
  • Fluxul documentelor și demersurile necesare
  • Negocieri principiale și negocieri de detaliu
  • Obiectivele procesului de negociere

 

  1. Administrarea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Echipa de achiziții
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii
  • Monitorizarea performanței
  • Controlul schimbărilor în contracte
  • Amendamentele la contract
  • Analiza performanței
  • Sistemul de plăți
  • Administrarea disputelor

 

  1. Închiderea achizițiilor
  • Harta stakeholderilor
  • Rezilierea anticipată
  • Învățăminte
  • Auditul achizițiilor
  • Negocierea înțelegerilor
  • Problemele de contractare și soluțiile acestora

Ingredientele unei contractări de succes

Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta