Sat 30

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

Managementul operaţiunilor se ocupă de proiectarea, planificarea, controlul şi îmbunătăţirea resurselor de care dispune o organizaţie pentru a produce bunuri sau servicii pentru clienţi.

Acest program urmăreşte:

  1. Să arate cum se utilizează principiile managementului operaţiunilor pe scară largă, la toate nivelurile, în organizaţiile de orice fel.
  2. Să prezinte un model transformaţional al managementului operaţiunilor a cărui rezultantă principală să fie valoarea factorilor interesaţi. Aceasta este baza de la care pornim, pe parcursul întregului curs, atunci când tratăm subiectul propus, în special când este vorba de viziunea strategică asupra managementului operaţiunilor de care ne ocupăm în cartea de faţă.
  3. Să demonstreze importanţa strategică a funcţiei operaţiunilor pentru organizaţie.
  4. Să arate cum se poate realiza valoarea strategică pe care o are pentru organizaţie managementul operaţiunilor efectuat eficient printr-o concepere corespunzătoare a produselor şi a proceselor operaţionale, precum şi printr-o utilizare adecvată a tehnologiei.
  5. Să furnizeze modele, concepte şi tehnici care să ajute la analiza sistemelor de operaţiuni, dat fiind că acestea se leagă de obiectivele strategice ale organizaţiei.
  • Associate Project Managers
  • Project Managers
  • IT Project Managers
  • Project Coordinators
  • Project Analysts
  • Project Leaders
  • Senior Project Managers
  • Team Leaders
  • Product Managers
  • Program Managers
  • Project Sponsors
  • Project Team Members seeking the PMP® or CAPM® certification
  • Over 600 practice questions
  • PMP Exam prep study guides
  • Exercises throughout to reinforce PMP and CAPM exam concepts
  • Handy reference charts
  • Exercises to increase memory recall
  • Electronic flash cards

PMP® and CAPM® are registered marks of the Project Management Institute, Inc.

  1. INTRODUCERE
  2. PERSPECTIVA PROCESUALĂ ASUPRA OPERAŢIUNILOR ORGANIZAŢIEI
  • Operaţiunile organizaţiei: funcţiuni sau procese
  • Operaţiunile organizaţiei: un proces de transformare
  • Managementul între interfeţe
  • Rolul tehnologiei
  • Rezumat
  1. OPERAŢIUNILE ŞI STRATEGIA ORGANIZAŢIE
  • Implementarea strategiei organizaţiei. Managementul strategic
  • Implementarea strategiei şi atingerea nivelului de excelenţă economică
  1. VALOAREA PENTRU FACTORII INTERESAŢI
  • Analiza factorilor interesaţi
  • Ce este valoarea?
  • Valoarea pentru organizaţie
  • Valoarea pentru cumpărător
  • Valoarea pentru angajaţi
  • Valoarea pentru societate
  • Crearea de valoare pentru factorii interesaţi
  • Obiectivele de performanţă
  • Rezumat
  1. VALOAREA DIN PRODUSE
  • Natura produsului
  • Economia bazată pe servicii
  • Importanţa inovării produselor
  • Interacţiunile dintre produse şi procese
  • Rezumat
  1. VALOAREA DIN PROCESE
  • Cum să fii mai simplu şi mai agil
  • Ajustarea ofertei cu cererea
  • Dez-intermedierea
  • Rezumat
  1. TEHNOLOGIA PROCESELOR
  • Ce este tehnologia
  • Tipuri de tehnologie
  1. CONCLUZII

 

Descarca prezentare curs
  • On-Site Learning: 5 Day Course
Descrierea

Managementul operaţiunilor se ocupă de proiectarea, planificarea, controlul şi îmbunătăţirea resurselor de care dispune o organizaţie pentru a produce bunuri sau servicii pentru clienţi.

Acest program urmăreşte:

  1. Să arate cum se utilizează principiile managementului operaţiunilor pe scară largă, la toate nivelurile, în organizaţiile de orice fel.
  2. Să prezinte un model transformaţional al managementului operaţiunilor a cărui rezultantă principală să fie valoarea factorilor interesaţi. Aceasta este baza de la care pornim, pe parcursul întregului curs, atunci când tratăm subiectul propus, în special când este vorba de viziunea strategică asupra managementului operaţiunilor de care ne ocupăm în cartea de faţă.
  3. Să demonstreze importanţa strategică a funcţiei operaţiunilor pentru organizaţie.
  4. Să arate cum se poate realiza valoarea strategică pe care o are pentru organizaţie managementul operaţiunilor efectuat eficient printr-o concepere corespunzătoare a produselor şi a proceselor operaţionale, precum şi printr-o utilizare adecvată a tehnologiei.
  5. Să furnizeze modele, concepte şi tehnici care să ajute la analiza sistemelor de operaţiuni, dat fiind că acestea se leagă de obiectivele strategice ale organizaţiei.
Cui se Adresează
  • Associate Project Managers
  • Project Managers
  • IT Project Managers
  • Project Coordinators
  • Project Analysts
  • Project Leaders
  • Senior Project Managers
  • Team Leaders
  • Product Managers
  • Program Managers
  • Project Sponsors
  • Project Team Members seeking the PMP® or CAPM® certification
Obiectivele
  • Over 600 practice questions
  • PMP Exam prep study guides
  • Exercises throughout to reinforce PMP and CAPM exam concepts
  • Handy reference charts
  • Exercises to increase memory recall
  • Electronic flash cards

PMP® and CAPM® are registered marks of the Project Management Institute, Inc.

Conținutul
  1. INTRODUCERE
  2. PERSPECTIVA PROCESUALĂ ASUPRA OPERAŢIUNILOR ORGANIZAŢIEI
  • Operaţiunile organizaţiei: funcţiuni sau procese
  • Operaţiunile organizaţiei: un proces de transformare
  • Managementul între interfeţe
  • Rolul tehnologiei
  • Rezumat
  1. OPERAŢIUNILE ŞI STRATEGIA ORGANIZAŢIE
  • Implementarea strategiei organizaţiei. Managementul strategic
  • Implementarea strategiei şi atingerea nivelului de excelenţă economică
  1. VALOAREA PENTRU FACTORII INTERESAŢI
  • Analiza factorilor interesaţi
  • Ce este valoarea?
  • Valoarea pentru organizaţie
  • Valoarea pentru cumpărător
  • Valoarea pentru angajaţi
  • Valoarea pentru societate
  • Crearea de valoare pentru factorii interesaţi
  • Obiectivele de performanţă
  • Rezumat
  1. VALOAREA DIN PRODUSE
  • Natura produsului
  • Economia bazată pe servicii
  • Importanţa inovării produselor
  • Interacţiunile dintre produse şi procese
  • Rezumat
  1. VALOAREA DIN PROCESE
  • Cum să fii mai simplu şi mai agil
  • Ajustarea ofertei cu cererea
  • Dez-intermedierea
  • Rezumat
  1. TEHNOLOGIA PROCESELOR
  • Ce este tehnologia
  • Tipuri de tehnologie
  1. CONCLUZII

 

Descarca prezentare curs
Durata
  • On-Site Learning: 5 Day Course
Dezvoltare Ulterioara

Crina Moldovan

Analist IT – SIEMENS

Mi-au plăcut foarte mult cursurile și aș participa la câte unul în fiecare lună. Sunt foarte utile, practice, axate pe probleme/soluții. Cu siguranță am învățat multe lucruri și le voi aplica pe viitor.

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta