Managementul timpului și al Priorităților
Deţineţi controlul propriului timp (zi de lucru)! / Fiţi stăpânul timpului dumneavoastră!
Cere detalii despre curs
2022/03/21 09:00:00
Deţineţi controlul propriului timp (zi de lucru)! Fiţi stăpânul timpului dumneavoastră!
Cu ajutorul acestui curs veţi descoperi tehnici ce vă vor ajuta să evitaţi risipa de timp în vârtejul activităţilor ce vă vor seca de energie pentru prea puţine rezultate.
Cu ajutorul acestui curs veţi descoperi tehnici ce vă vor ajuta să evitaţi risipa de timp în vârtejul activităţilor ce vă vor seca de energie pentru prea puţine rezultate.
Îți petreci timpul eficient? Din ce în ce mai mulți oameni trebuie să facă față stresului, supraalocării și a presiunii constrângerilor de timp. Chiar și cele mai organizate persoane, uneori se simt frustrate din cauza suprasolicitărilor. Încărcarea prea mare cu activități este haotică și să faci față multiplelor cerințe de la diferite persoane a devenit normă și nu excepție. Nu este nici un secret faptul că oameni de succes sunt aceia care au învățat să controleze fiecare zi. Timpul este resursa noastră cea mai preţioasă şi importantă, de aceea capacitatea de a gestiona în mod eficient timpul este un factor critic pentru succesul la locul de muncă de astăzi. Pentru a vă ajuta să obţineţi rezultate mai bune şi productivitate mai mare, acest workshop vă va prezenta tehnici practice “cum să….”.
- Manageri, team leaderi, supervizori
- Personal administrativ și echipe suport
- Coordonatori, asistente directori, office manager
- Personal achiziții, personal din operațiuni și producție, personal din vânzări și marketing
- Oricine care se confruntă cu sarcini multiple și termene scurte
- Stabiliți obiective clare
- Să planificați în cel mai eficient mod cum să vă petreceți timpul astfel încât să vă atingeți obiectivele
- Să prioritizați și programați activitățile importante
- Să utilizaţi strategii practice pentru a identifica cea mai bună utilizare de timp “în acest moment”
- Secţiunea 1: Cum am ajuns în această criză de timp?
- De ce Managementul Timpului?
- “Blocajele” de timp
- Procesul de gândire
- Cei 12 paşi în Managementul Timpului
- Secţiunea 2: Identificare şi Analiză (Paşii 1-5)
- Pasul 1 – Adresează-ţi întrebările dificile! Şi. . . FII ONEST în acest demers!
- Pasul 2 – Identifică care sunt disponibilităţile. Realist vorbind, cât de mult timp ai?
- Pasul 3 – Identifică din nou! Dar de această dată întreabă-te: “Unde îmi pierd timpul?”
- Pasul 4 – Treci la Acţiune – Ia-ţi timpul înapoi! Tratează cu “Hoţii de timp”! Elimină-i!
- Pasul 5 – Identifică şi mai mult – Unde ar trebui să-ţi consumi timpul?
- Secţiunea 3: Trei în Cinci: 3 Tehnici de Management al Timpului în 5 Paşi (Paşii 6-10)
- Stabilirea priorităţilor
- Păstrarea unei evidenţe a sarcinilor proprii
- Sisteme pentru găsirea informaţiei
- Pasul 6 – Prioritizează – MATRICEA PRIORITĂŢILOR
- Pasul 7 – Redu-ţi încărcarea!
- Pasul 8 – Deleagă!
- Pasul 9 – Organizează!
- Pasul 10 – Dezvoltă-ţi un Sistem!
- Secţiunea 4: (Pasul 11) Planul pentru a doua zi
- Pasul 11 – Planul pentru a doua zi – Controlul timpului începe cu planificarea
- Secţiunea 5: (Pasul 12) Scapă de Întreruperi!
- Pasul 12 – Înlătură factorii perturbatori!
- Secţiunea 6: Dincolo de cei 12 paşi
- 3 reguli de bază
- Lucrul cu echipe: interdependenţele de colaborare
- Studiul eficient
- Managementul Timpului: PRIVIRE de ANSAMBLU
- Nici una
- Descrierea
-
Deţineţi controlul propriului timp (zi de lucru)! Fiţi stăpânul timpului dumneavoastră!
Cu ajutorul acestui curs veţi descoperi tehnici ce vă vor ajuta să evitaţi risipa de timp în vârtejul activităţilor ce vă vor seca de energie pentru prea puţine rezultate.Îți petreci timpul eficient? Din ce în ce mai mulți oameni trebuie să facă față stresului, supraalocării și a presiunii constrângerilor de timp. Chiar și cele mai organizate persoane, uneori se simt frustrate din cauza suprasolicitărilor. Încărcarea prea mare cu activități este haotică și să faci față multiplelor cerințe de la diferite persoane a devenit normă și nu excepție. Nu este nici un secret faptul că oameni de succes sunt aceia care au învățat să controleze fiecare zi. Timpul este resursa noastră cea mai preţioasă şi importantă, de aceea capacitatea de a gestiona în mod eficient timpul este un factor critic pentru succesul la locul de muncă de astăzi. Pentru a vă ajuta să obţineţi rezultate mai bune şi productivitate mai mare, acest workshop vă va prezenta tehnici practice “cum să….”. - Cui se Adresează
-
- Manageri, team leaderi, supervizori
- Personal administrativ și echipe suport
- Coordonatori, asistente directori, office manager
- Personal achiziții, personal din operațiuni și producție, personal din vânzări și marketing
- Oricine care se confruntă cu sarcini multiple și termene scurte
- Obiectivele
-
- Stabiliți obiective clare
- Să planificați în cel mai eficient mod cum să vă petreceți timpul astfel încât să vă atingeți obiectivele
- Să prioritizați și programați activitățile importante
- Să utilizaţi strategii practice pentru a identifica cea mai bună utilizare de timp “în acest moment”
- Conținutul
-
- Secţiunea 1: Cum am ajuns în această criză de timp?
- De ce Managementul Timpului?
- “Blocajele” de timp
- Procesul de gândire
- Cei 12 paşi în Managementul Timpului
- Secţiunea 2: Identificare şi Analiză (Paşii 1-5)
- Pasul 1 – Adresează-ţi întrebările dificile! Şi. . . FII ONEST în acest demers!
- Pasul 2 – Identifică care sunt disponibilităţile. Realist vorbind, cât de mult timp ai?
- Pasul 3 – Identifică din nou! Dar de această dată întreabă-te: “Unde îmi pierd timpul?”
- Pasul 4 – Treci la Acţiune – Ia-ţi timpul înapoi! Tratează cu “Hoţii de timp”! Elimină-i!
- Pasul 5 – Identifică şi mai mult – Unde ar trebui să-ţi consumi timpul?
- Secţiunea 3: Trei în Cinci: 3 Tehnici de Management al Timpului în 5 Paşi (Paşii 6-10)
- Stabilirea priorităţilor
- Păstrarea unei evidenţe a sarcinilor proprii
- Sisteme pentru găsirea informaţiei
- Pasul 6 – Prioritizează – MATRICEA PRIORITĂŢILOR
- Pasul 7 – Redu-ţi încărcarea!
- Pasul 8 – Deleagă!
- Pasul 9 – Organizează!
- Pasul 10 – Dezvoltă-ţi un Sistem!
- Secţiunea 4: (Pasul 11) Planul pentru a doua zi
- Pasul 11 – Planul pentru a doua zi – Controlul timpului începe cu planificarea
- Secţiunea 5: (Pasul 12) Scapă de Întreruperi!
- Pasul 12 – Înlătură factorii perturbatori!
- Secţiunea 6: Dincolo de cei 12 paşi
- 3 reguli de bază
- Lucrul cu echipe: interdependenţele de colaborare
- Studiul eficient
- Managementul Timpului: PRIVIRE de ANSAMBLU
- Secţiunea 1: Cum am ajuns în această criză de timp?
- Condiții
-
- Nici una
- Dezvoltare Ulterioară
-