Oct 05

    PMP Exam Prep

    October 5 @ 16:00 - October 15 @ 21:00
    Oct 06

    Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

    October 6 @ 16:00 - November 10 @ 19:00
    Oct 19

    Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

    October 19 @ 09:00 - November 17 @ 12:30
    Fie că solicitați resurse, negociați cu un furnizor sau abordați conflictele în echipă, abilitățile de negociere vă ajută.

    Programul de training sondează aspecte complexe ale negocierii. Invăţaţi cum trebuie plănuită o negociere şi deveniţi familiari cu cele mai bune practici în domeniu. Vor fi dezvoltate strategii de demascare a „şiretlicurilor” şi „jocurilor josnice”, de a negocia cu şeful spunănd „nu” (refuz) şi de tratare a negocierilor într-o echipă.

    Deprindeţi strategii ce vă vor ajuta să treceţi peste impasuri şi puncte moarte.

    Oricărei persoane dornice de a-şi îmbunătăţi abilităţile de comunicare şi de negociere la locul de muncă.

    1. Abilităţi de comunicare în negociere
      • Evaluarea aptitudinilor de comunicare
      • Călătorie în descoperirea de „sine” şi a celorlalţi
      • Puncte forte, puncte slabe şi nevoi de comunicare
      • Comunicarea de la stil la stil în negociere
      • Comunicare interumană eficientă

     

    1. Competenţe legate de ascultarea şi interogarea activă
      • Evaluarea capacităţii de ascultare
      • Ascultând cu înţelegere
      • Practica ascultării active
      • Tehnica utilizării întrebărilor

     

    1. Cum trebuie abordaţi partenerii non-tehnici
      • Cum se comunică clar cu oamenii ce nu au cunoştinţe tehnice

     

    1. Ce reprezintă negocierea?
      • Cum şi când se negociază?
      • Negocieri improvizate, informale şi formale
      • Diferenţele culturale în negociere
      • Atitudini faţă de negociere
      • Atmosfera negocierii
    1. Planificarea unei negocieri
      • Cum trebuie pregătită orice fel de negociere – cei 8 paşi
      • Etapele emoţionale ale unei negocieri
      • Probleme care pot să apară într-o negociere
      • Planificatorul negocierii

     

    1. Comunicarea cu un negociator dificil
      • Lista „butoanelor fierbinţi” într-o negociere
      • Profilul negociatorului dificil
      • Conlucrarea cu negociatorul dificil

     

    1. Strategii şi tactici în negociere
      • Strategii şi tactici globale
      • Strategii şi tactici comune
      • Mediul negocierii
      • Timpul ca un ATU
      • Negocierea în echipă
      • Încheierea unui acord
      • Obţinerea angajamentului

     

    1. Situaţia de impact şi punctul mort
      • Un proces de escaladare menit să vă ajute să mergeţi mai departe

     

    1. Climat de negociere
      • Negocierea cu alte culturi
      • Trei paşi pentru deschiderea comunicării: tehnologia comunicării, lanţul comunicării, şedinţele
      • Canale de comunicare în procesele de negociere
      • Transmiterea veştilor neplăcute şi comunicarea unui refuz
      • Climat de comunicare în echipă – reguli simple de urmat pentru a asigura o comunicare deschisă

     

    1. Tratarea clienţilor furioşi şi gestionarea conflictului
      • Cele trei tipuri de furie
      • Trei paşi pentru gestionarea stărilor de furie
      • Gestionarea conflictelor în procesul de negociere
    Descarca prezentare curs
    • Nici una
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea
    Fie că solicitați resurse, negociați cu un furnizor sau abordați conflictele în echipă, abilitățile de negociere vă ajută.

    Programul de training sondează aspecte complexe ale negocierii. Invăţaţi cum trebuie plănuită o negociere şi deveniţi familiari cu cele mai bune practici în domeniu. Vor fi dezvoltate strategii de demascare a „şiretlicurilor” şi „jocurilor josnice”, de a negocia cu şeful spunănd „nu” (refuz) şi de tratare a negocierilor într-o echipă.

    Deprindeţi strategii ce vă vor ajuta să treceţi peste impasuri şi puncte moarte.

    Cui se Adresează

    Oricărei persoane dornice de a-şi îmbunătăţi abilităţile de comunicare şi de negociere la locul de muncă.

    Obiectivele
    Conținutul
    1. Abilităţi de comunicare în negociere
      • Evaluarea aptitudinilor de comunicare
      • Călătorie în descoperirea de „sine” şi a celorlalţi
      • Puncte forte, puncte slabe şi nevoi de comunicare
      • Comunicarea de la stil la stil în negociere
      • Comunicare interumană eficientă

     

    1. Competenţe legate de ascultarea şi interogarea activă
      • Evaluarea capacităţii de ascultare
      • Ascultând cu înţelegere
      • Practica ascultării active
      • Tehnica utilizării întrebărilor

     

    1. Cum trebuie abordaţi partenerii non-tehnici
      • Cum se comunică clar cu oamenii ce nu au cunoştinţe tehnice

     

    1. Ce reprezintă negocierea?
      • Cum şi când se negociază?
      • Negocieri improvizate, informale şi formale
      • Diferenţele culturale în negociere
      • Atitudini faţă de negociere
      • Atmosfera negocierii
    1. Planificarea unei negocieri
      • Cum trebuie pregătită orice fel de negociere – cei 8 paşi
      • Etapele emoţionale ale unei negocieri
      • Probleme care pot să apară într-o negociere
      • Planificatorul negocierii

     

    1. Comunicarea cu un negociator dificil
      • Lista „butoanelor fierbinţi” într-o negociere
      • Profilul negociatorului dificil
      • Conlucrarea cu negociatorul dificil

     

    1. Strategii şi tactici în negociere
      • Strategii şi tactici globale
      • Strategii şi tactici comune
      • Mediul negocierii
      • Timpul ca un ATU
      • Negocierea în echipă
      • Încheierea unui acord
      • Obţinerea angajamentului

     

    1. Situaţia de impact şi punctul mort
      • Un proces de escaladare menit să vă ajute să mergeţi mai departe

     

    1. Climat de negociere
      • Negocierea cu alte culturi
      • Trei paşi pentru deschiderea comunicării: tehnologia comunicării, lanţul comunicării, şedinţele
      • Canale de comunicare în procesele de negociere
      • Transmiterea veştilor neplăcute şi comunicarea unui refuz
      • Climat de comunicare în echipă – reguli simple de urmat pentru a asigura o comunicare deschisă

     

    1. Tratarea clienţilor furioşi şi gestionarea conflictului
      • Cele trei tipuri de furie
      • Trei paşi pentru gestionarea stărilor de furie
      • Gestionarea conflictelor în procesul de negociere
    Descarca prezentare curs
    Condiții
    • Nici una
    Dezvoltare Ulterioară
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.

    Alexandru Gheorghiță

    Agency Manager Gefco

    Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

    Cristian Prisacariu

    PMO Gefco

    Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

    Adrian Zaharia

    Manager Depozit Gefco

    Stick to the point! Brilliant!

    Cere detalii curs

    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta