Cere detalii despre curs
    Acest training, cu un grad ridicat de interactivitate, îi învaţă pe reprezentanţii de vânzări să înceteze forţarea cumpărării, inducându-le un comportament bazat pe descoperirea nevoilor prospecţilor şi a clienţilor.
    Acest workshop este destinat managerilor de vânzări (area manager, regional manageri) cu scopul de a-I ajuta să își rafineze și întărească abilitățile de vânzare, să își dezvolte tehnici pentru a controla procesul de vânzare si sa stăpânească metode mai sofisticate de abordare, calificare si vânzare către clienți actuali sau potențiali. După acest workshop veți ști ce întrebări sa puneți, cum să construiți o propunere de valoare si cum să o prezentați, propunere care sa fie cea mai eficienta soluție pentru client si care sa va asigure vânzarea.
    • Specialiştii în vânzări;
    • Account Managers;
    • Oricărei persoane care activează în zona vânzărilor sau care doreşte să-şi îmbunătăţească abilitățile de vânzări.
    1. Crearea atmosferei potrivite
    • Icebreaking
    • Reguli de lucru

     

    1. Vânzările privite ca proces – cunoaşterea produselor
    • Modelul de analiză pe trei nivele
    • Diferenţiere şi ofertă unică de vânzare
    • Modele pentru caracteristici, avantaje, beneficii

     

    1. Înţelegerea clientului şi calităţile unui vânzător de succes
    • Motive de cumpărare
    • Profile de cumpărători: tehnic, profesionist etc.
    • Calități vânzător de succes

    Cei 3P : Prezenţă

    Putere personală

    Pasiune

     

    1. Iniţierea vânzării – abordarea clientului. Ascultarea activă
    • Atmosfera
    • Empatia
    • Ascultarea

     

    1. Stabilirea necesităţilor – Tehnici de chestionare. Metoda SPIN
    • Tehnici de comunicare – Tehnica adresării întrebărilor
    • Prospectare clienți prin metoda SPIN

     

    1. Explicarea beneficiilor – Metodele AIDA şi CAB
    • Prezentarea cu impact a produselor
    • Metodele AIDA şi CAB.
    • Prezentarea pe 3 nivele

     

    1. Rezolvarea Obiecțiilor. Upselling
    • Tehnica CRAQ-OPEN de soluţionare a obiecţiilor la vânzările de tip upselling.

     

    1. Tehnici de încheiere a vânzării şi tipuri de clienţi
    • Tipuri de clienți dificili
    • Tehnici de încheiere a vânzării
    • Negociere în iterații

     

    1. Extragerea de învăţături – PLANURI PROPRII DE DEZVOLTARE ŞI ACŢIUNE
    Descarca prezentare curs
    • Nici una
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea
    Acest training, cu un grad ridicat de interactivitate, îi învaţă pe reprezentanţii de vânzări să înceteze forţarea cumpărării, inducându-le un comportament bazat pe descoperirea nevoilor prospecţilor şi a clienţilor.
    Acest workshop este destinat managerilor de vânzări (area manager, regional manageri) cu scopul de a-I ajuta să își rafineze și întărească abilitățile de vânzare, să își dezvolte tehnici pentru a controla procesul de vânzare si sa stăpânească metode mai sofisticate de abordare, calificare si vânzare către clienți actuali sau potențiali. După acest workshop veți ști ce întrebări sa puneți, cum să construiți o propunere de valoare si cum să o prezentați, propunere care sa fie cea mai eficienta soluție pentru client si care sa va asigure vânzarea.
    Cui se Adresează
    • Specialiştii în vânzări;
    • Account Managers;
    • Oricărei persoane care activează în zona vânzărilor sau care doreşte să-şi îmbunătăţească abilitățile de vânzări.
    Obiectivele
    Conținutul
    1. Crearea atmosferei potrivite
    • Icebreaking
    • Reguli de lucru

     

    1. Vânzările privite ca proces – cunoaşterea produselor
    • Modelul de analiză pe trei nivele
    • Diferenţiere şi ofertă unică de vânzare
    • Modele pentru caracteristici, avantaje, beneficii

     

    1. Înţelegerea clientului şi calităţile unui vânzător de succes
    • Motive de cumpărare
    • Profile de cumpărători: tehnic, profesionist etc.
    • Calități vânzător de succes

    Cei 3P : Prezenţă

    Putere personală

    Pasiune

     

    1. Iniţierea vânzării – abordarea clientului. Ascultarea activă
    • Atmosfera
    • Empatia
    • Ascultarea

     

    1. Stabilirea necesităţilor – Tehnici de chestionare. Metoda SPIN
    • Tehnici de comunicare – Tehnica adresării întrebărilor
    • Prospectare clienți prin metoda SPIN

     

    1. Explicarea beneficiilor – Metodele AIDA şi CAB
    • Prezentarea cu impact a produselor
    • Metodele AIDA şi CAB.
    • Prezentarea pe 3 nivele

     

    1. Rezolvarea Obiecțiilor. Upselling
    • Tehnica CRAQ-OPEN de soluţionare a obiecţiilor la vânzările de tip upselling.

     

    1. Tehnici de încheiere a vânzării şi tipuri de clienţi
    • Tipuri de clienți dificili
    • Tehnici de încheiere a vânzării
    • Negociere în iterații

     

    1. Extragerea de învăţături – PLANURI PROPRII DE DEZVOLTARE ŞI ACŢIUNE
    Descarca prezentare curs
    Condiții
    • Nici una
    Dezvoltare Ulterioară
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Vasile Andreea
    Analist Achiziții – Medimfarm Ploiești
    Am urmat acest curs sperând să îmi îmbunătățesc metodele de negociere. În schimb am avut surpriza ca pe lângă metode de negociere să descopăr multe alte beneficii – schimbarea unghiului de viziune, lărgirea perspectivelor, etc.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta