Cere detalii despre curs

    Managementul contractelor – Principii și Practică
    10-11-12, 25-26-27 iun., 9.00-12.15

    2024/06/10 17:00:00

    Managementul contractelor – Principii și Practică

    Însușiți-vă abilitățile necesare pentru a performa în activitatea de achiziții!

    Cursul de Managementul Contractelor vă va învăța să gestionați cu eficacitate toate aspectele legate de achiziții. Veți descoperi logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare, veți învăța termeni, tehnici și instrumente cu ajutorul cărora veți putea converti nevoile în bunuri și servicii obținute din afara organizației.

    Veți învăța să performați în domeniul achizițiilor prin înțelegerea rolurilor, responsabilităților și așteptărilor stakeholderilor interni și externi implicați în procesul de achiziții.

    În acest curs de dezvoltare a abilităților, veți petrece 70% din durata cursului în activități asociate contractării, de la documentarea de cerințe până la închiderea contractului. Exercițiile vor include:

    • dezvoltarea unei strategii de achiziții,
    • alegerea  tipului de contract,
    • analiza și actualizarea declarației de conținut,
    • managementul riscurilor,
    • negocierea disputelor,
    • colectarea învățăturilor.

    Cursul se adresează persoanelor interesate de o mai bună gestionare a tuturor aspectelor legate de achiziții, precum și logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare.

    Urmând cursul de Managementul Contractelor vă veți însuși:

    • Pașii și stadiile managementului contractelor, de la analiza nevoii la închidere
    • Terminologia și termenii specifici contractării și achizițiilor
    • Cerințele legale privind contractare și implicațiile acestora
    • Ingredientele unei contractări de succes
    • Harta stakeholderilor și analiza așteptărilor
    • Convertirea obiectivelor în cerințe privind contractele
    • Domeniul de aplicare și slăbiciunile diverselor tipuri de contracte
    • Transferul de risc prin intermediul termenelor și condițiilor
    • Impactul subcontractorilor
    • Planificarea achizițiilor de la analiza nevoii la crearea unui pachet de achiziții
    • Importanța Declarației de Conținut
    • Procesul de achiziții incluzând pachetul de achiziții, alegerea furnizorilor și semnarea contractelor
    • Fluxurile de documente necesare pentru contractare și timpii necesari pentru parcurgerea acestor pași
    • Principiile negocierii
    • Administrarea contractelor, de la semnarea lor până la finalizarea activităților aferente contractelor
    • Bucla feedback-ului de comunicare
    • Monitorizarea performanței
    • Principiile de control ale schimbării în contracte
    • Administrarea disputelor
    • Închiderea contractului, de la finalizarea activităților aferente până la arhivarea acestuia
    • Clauze de reziliere anticipată
    • Practici de succes privind învățămintele
    • Problemele legate de contractare și soluțiile acestora
    1. Introducere în Managementul Achizițiilor
    • Diagrama de planificare a contractului
    • Terminologia achizițiilor și contractării
    • Definirea contractelor – practic și conform legislației
    • Obiectivul contractului
    • Transferul riscurilor prin contractare
    • Definiția contractării de succes
    • Harta stakeholderilor
    • Așteptările stakeholderilor
    • Lanțul comunicării

     

    1. Analiza nevoilor
    • De la Obiective la documentele de cerințe
    • De la documente de cerințe la Declarația de Conținut
    • Tipuri de contracte
    • Greșeli în gestionarea contractelor
    • Rolul Departamentului Juridic

     

    1. Planificarea achizițiilor
    • Documentele de planificare
    • Documentele de cerințe
    • Planul de management al achizițiilor
    • Declarația de Conținut
    • Pachetele de licitare
    • Documentele pentru ofertanți
    • Criterii de selecție a furnizorilor

     

    1. Conducerea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Participarea furnizorilor
    • Publicitatea și conferințele cu ofertanții
    • Tehnici de evaluare a propunerilor
    • Fluxul documentelor și demersurile necesare
    • Negocieri principiale și negocieri de detaliu
    • Obiectivele procesului de negociere

     

    1. Administrarea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Echipa de achiziții
    • Gestionarea relațiilor cu furnizorii
    • Monitorizarea performanței
    • Controlul schimbărilor în contracte
    • Amendamentele la contract
    • Analiza performanței
    • Sistemul de plăți
    • Administrarea disputelor

     

    1. Închiderea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Rezilierea anticipată
    • Învățăminte
    • Auditul achizițiilor
    • Negocierea înțelegerilor
    • Problemele de contractare și soluțiile acestora
    • Ingredientele unei contractări de succes
    Descarca prezentare curs
    • 3 zile

    Recomandăm cursurile de mai jos celor care își doresc să continue procesul de dezvoltare personală ulterior absolvirii cursului de Managementul Contractelor:

    • Microsoft Project
    • Managementul riscului
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea

    Managementul contractelor – Principii și Practică

    Însușiți-vă abilitățile necesare pentru a performa în activitatea de achiziții!

    Cursul de Managementul Contractelor vă va învăța să gestionați cu eficacitate toate aspectele legate de achiziții. Veți descoperi logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare, veți învăța termeni, tehnici și instrumente cu ajutorul cărora veți putea converti nevoile în bunuri și servicii obținute din afara organizației.

    Veți învăța să performați în domeniul achizițiilor prin înțelegerea rolurilor, responsabilităților și așteptărilor stakeholderilor interni și externi implicați în procesul de achiziții.

    În acest curs de dezvoltare a abilităților, veți petrece 70% din durata cursului în activități asociate contractării, de la documentarea de cerințe până la închiderea contractului. Exercițiile vor include:

    • dezvoltarea unei strategii de achiziții,
    • alegerea  tipului de contract,
    • analiza și actualizarea declarației de conținut,
    • managementul riscurilor,
    • negocierea disputelor,
    • colectarea învățăturilor.
    Cui se Adresează

    Cursul se adresează persoanelor interesate de o mai bună gestionare a tuturor aspectelor legate de achiziții, precum și logica aflată în spatele principiilor și practicilor de contractare.

    Obiectivele

    Urmând cursul de Managementul Contractelor vă veți însuși:

    • Pașii și stadiile managementului contractelor, de la analiza nevoii la închidere
    • Terminologia și termenii specifici contractării și achizițiilor
    • Cerințele legale privind contractare și implicațiile acestora
    • Ingredientele unei contractări de succes
    • Harta stakeholderilor și analiza așteptărilor
    • Convertirea obiectivelor în cerințe privind contractele
    • Domeniul de aplicare și slăbiciunile diverselor tipuri de contracte
    • Transferul de risc prin intermediul termenelor și condițiilor
    • Impactul subcontractorilor
    • Planificarea achizițiilor de la analiza nevoii la crearea unui pachet de achiziții
    • Importanța Declarației de Conținut
    • Procesul de achiziții incluzând pachetul de achiziții, alegerea furnizorilor și semnarea contractelor
    • Fluxurile de documente necesare pentru contractare și timpii necesari pentru parcurgerea acestor pași
    • Principiile negocierii
    • Administrarea contractelor, de la semnarea lor până la finalizarea activităților aferente contractelor
    • Bucla feedback-ului de comunicare
    • Monitorizarea performanței
    • Principiile de control ale schimbării în contracte
    • Administrarea disputelor
    • Închiderea contractului, de la finalizarea activităților aferente până la arhivarea acestuia
    • Clauze de reziliere anticipată
    • Practici de succes privind învățămintele
    • Problemele legate de contractare și soluțiile acestora
    Conținutul
    1. Introducere în Managementul Achizițiilor
    • Diagrama de planificare a contractului
    • Terminologia achizițiilor și contractării
    • Definirea contractelor – practic și conform legislației
    • Obiectivul contractului
    • Transferul riscurilor prin contractare
    • Definiția contractării de succes
    • Harta stakeholderilor
    • Așteptările stakeholderilor
    • Lanțul comunicării

     

    1. Analiza nevoilor
    • De la Obiective la documentele de cerințe
    • De la documente de cerințe la Declarația de Conținut
    • Tipuri de contracte
    • Greșeli în gestionarea contractelor
    • Rolul Departamentului Juridic

     

    1. Planificarea achizițiilor
    • Documentele de planificare
    • Documentele de cerințe
    • Planul de management al achizițiilor
    • Declarația de Conținut
    • Pachetele de licitare
    • Documentele pentru ofertanți
    • Criterii de selecție a furnizorilor

     

    1. Conducerea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Participarea furnizorilor
    • Publicitatea și conferințele cu ofertanții
    • Tehnici de evaluare a propunerilor
    • Fluxul documentelor și demersurile necesare
    • Negocieri principiale și negocieri de detaliu
    • Obiectivele procesului de negociere

     

    1. Administrarea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Echipa de achiziții
    • Gestionarea relațiilor cu furnizorii
    • Monitorizarea performanței
    • Controlul schimbărilor în contracte
    • Amendamentele la contract
    • Analiza performanței
    • Sistemul de plăți
    • Administrarea disputelor

     

    1. Închiderea achizițiilor
    • Harta stakeholderilor
    • Rezilierea anticipată
    • Învățăminte
    • Auditul achizițiilor
    • Negocierea înțelegerilor
    • Problemele de contractare și soluțiile acestora
    • Ingredientele unei contractări de succes
    Descarca prezentare curs
    Durata
    • 3 zile
    Dezvoltare Ulterioară

    Recomandăm cursurile de mai jos celor care își doresc să continue procesul de dezvoltare personală ulterior absolvirii cursului de Managementul Contractelor:

    • Microsoft Project
    • Managementul riscului
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta