Follow-up Workshop Remote Teams

Mircea Mihai

15 aprilie 2020, 16:00 – 18:00

#Homework = #Morework
#virtualcoffee
#virtualnetflixparty

O întâlnire excepțională cu profesioniști din departamente de resurse umane, comunicare, avocați, traineri, manageri, consultanți pe fonduri europene.

Tema?

Angajamentul echipelor remote, în contextul noii realități de distanțare fizică.
Trecerea în online aduce implicit și provocări pentru echipele remote, majoritatea dintre noi menționând, în cadrul sondajului realizat, evident, real time: comunicarea în cadul echipelor, care acum trec la ecran și tehnologie, dar și urmărirea performanței angajaților prin excluderea componentei de micromanagement.
Dezbaterile din cele patru breakout rooms ne-au ajutat să găsim soluții pentru provocările #homework, pentru a eficientiza și pentru a obține rezultate, imediat aplicabile, indiferent că suntem implicați în condurerea unor echipe complexe sau în gestionarea unor relații cu clienții, one to one.
Punctăm câteva:

  • Comunicarea agendei către toți participanții;
  • Întâlniri online cu un număr redus de persoane;
  • Accesul la întâlniri să se facă cu 10-15 minute înainte. În primul rand pentru rezolvarea problemelor tehnice și de poziționare în cadru, dar și pentru a adăuga acea componentă de socializare necesară în dinamica unei echipe,  de la o cafea sau de pe holurile companiei, care acum lipsește, dar care, nu trebuie să ocupe spațiul alocat efectiv întâlnirii de lucru;
  • Flexibilitatea față de noua realitate contextuală prin adaptarea la o nouă formă de leadership care presupune mai multă atenție din partea managerului la zona de socializare a oamenilor din echipă, mai multe întâlniri 1 la 1, mai atent pregătite și cu o frecvență mai mare.
  • Validarea unei noi culturi organizaționale prin bune practici în zona digitală;
  • Stabilirea unor deadline-uri realizabile, cu urmărirea rezultatelor prin metode transparente, asumate de ambele părți.

Concluzia?

Ne adaptăm, intuitiv, toți avem aceleași provocări, aceleași dorințe de socializare. Cu încredere în echipele noastre, vom reuși!

Daniela Manea, Consultant :
Am participat la webinar-ul “Angajamentul Echipelor Remote” , un prim eveniment din seria pregătită de echipa EXELO care ne ajută să facem pasul în coordonarea echipelor în online.
Recunosc că demersul nu m-a surprins deloc, ci m-a bucurat, ca de obicei specialiștii EXELO confirmă profesionalismul lor prin calitatea și
consistența fiecărui eveniment pe care îl desfășoară.
De ce îi consider lideri cu adevărat în training și consultanță?

  • Pentru ca nu sunt numai traineri sau consultanți, ci sunt realmente oameni de business cu expertiza înaltă pe domeniul lor.
  • Pentru ca sunt absolut autentici, aplică in mod real conceptele pe care le predau, construindu-și propriul model de afacere viabil și sustenabil și demonstrează prin exemplul personal cât de bine funcționează.
  • Pentru că prin capacitatea lor de adaptare la situații extrem de dificile reușesc sa fie in top, prin mobilizarea propriilor resurse care țin nu numai de un bagaj impresionant de cunoștințe, dar mai ales de acest mindset al schimbării pe care îl dețin.

Și pentru că fac toate acestea cu eleganță, cu o bună înțelegere a contextelor in care ne regăsim, pentru toate acestea eu personal ii am ca model și caut să valorific fiecare oportunitate de a crește profesional și personal alături de ei!

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta