Sat 30

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00
După acest workshop veți ști ce întrebări să puneți, cum să construiți o propunere de valoare şi cum să o prezentați, propunere care să fie cea mai eficientă soluție pentru client şi care să vă asigure vânzarea.

Dezvoltați-vă abilităţile de vânzări în vederea prezentării cu succes a produselor şi soluţiilor din portofoliul propriu către clienţi finali sau distribuitori.

Acest workshop este destinat personalului din vânzări și  managerilor de vânzări (area manager, regional manageri) cu scopul de a-I ajuta să își rafineze și întărească abilitățile de vânzare, să își dezvolte tehnici pentru a controla procesul de vânzare şi să stăpânească metode mai sofisticate de abordare, calificare şi vânzare către clienți actuali sau potențiali

Cursul se adresează persoanelor interesate de a dobândi cele mai bune practici în activitatea asociată vânzărilor.

  1. Crearea atmosferei potrivite
  • Icebreaking
  • Reguli de lucru

 

  1. Vânzările privite ca proces – cunoaşterea produselor
  • Modelul de analiză pe trei nivele
  • Diferenţiere şi ofertă unică de vânzare
  • Modele pentru caracteristici, avantaje, beneficii

 

  1. Înţelegerea clientului şi calităţile unui vânzător de succes
  • Motive de cumpărare
  • Profile de cumpărători: tehnic, profesionist etc.
  • Calități vânzător de succes

Cei 3P : Prezenţă

Putere personală

Pasiune

 

  1. Iniţierea vânzării – abordarea clientului. Ascultarea activă
  • Atmosfera
  • Empatia
  • Ascultarea

 

  1. Stabilirea necesităţilor – Tehnici de chestionare. Metoda SPIN
  • Tehnici de comunicare – Tehnica adresării întrebărilor
  • Prospectare clienți prin metoda SPIN

 

  1. Explicarea beneficiilor – Metodele AIDA şi CAB
  • Prezentarea cu impact a produselor
  • Metodele AIDA şi CAB.
  • Prezentarea pe 3 nivele

 

  1. Rezolvarea Obiecțiilor. Upselling
  • Tehnica CRAQ-OPEN de soluţionare a obiecţiilor la vânzările de tip upselling.

 

  1. Tehnici de încheiere a vânzării şi tipuri de clienţi
  • Tipuri de clienți dificili
  • Tehnici de încheiere a vânzării
  • Negociere în iterații

 

  1. Extragerea de învăţături – PLANURI PROPRII DE DEZVOLTARE ŞI ACŢIUNE
Descarca prezentare curs
  • Nici una
Descrierea
După acest workshop veți ști ce întrebări să puneți, cum să construiți o propunere de valoare şi cum să o prezentați, propunere care să fie cea mai eficientă soluție pentru client şi care să vă asigure vânzarea.

Dezvoltați-vă abilităţile de vânzări în vederea prezentării cu succes a produselor şi soluţiilor din portofoliul propriu către clienţi finali sau distribuitori.

Acest workshop este destinat personalului din vânzări și  managerilor de vânzări (area manager, regional manageri) cu scopul de a-I ajuta să își rafineze și întărească abilitățile de vânzare, să își dezvolte tehnici pentru a controla procesul de vânzare şi să stăpânească metode mai sofisticate de abordare, calificare şi vânzare către clienți actuali sau potențiali

Cui se Adresează

Cursul se adresează persoanelor interesate de a dobândi cele mai bune practici în activitatea asociată vânzărilor.

Obiectivele
Conținutul
  1. Crearea atmosferei potrivite
  • Icebreaking
  • Reguli de lucru

 

  1. Vânzările privite ca proces – cunoaşterea produselor
  • Modelul de analiză pe trei nivele
  • Diferenţiere şi ofertă unică de vânzare
  • Modele pentru caracteristici, avantaje, beneficii

 

  1. Înţelegerea clientului şi calităţile unui vânzător de succes
  • Motive de cumpărare
  • Profile de cumpărători: tehnic, profesionist etc.
  • Calități vânzător de succes

Cei 3P : Prezenţă

Putere personală

Pasiune

 

  1. Iniţierea vânzării – abordarea clientului. Ascultarea activă
  • Atmosfera
  • Empatia
  • Ascultarea

 

  1. Stabilirea necesităţilor – Tehnici de chestionare. Metoda SPIN
  • Tehnici de comunicare – Tehnica adresării întrebărilor
  • Prospectare clienți prin metoda SPIN

 

  1. Explicarea beneficiilor – Metodele AIDA şi CAB
  • Prezentarea cu impact a produselor
  • Metodele AIDA şi CAB.
  • Prezentarea pe 3 nivele

 

  1. Rezolvarea Obiecțiilor. Upselling
  • Tehnica CRAQ-OPEN de soluţionare a obiecţiilor la vânzările de tip upselling.

 

  1. Tehnici de încheiere a vânzării şi tipuri de clienţi
  • Tipuri de clienți dificili
  • Tehnici de încheiere a vânzării
  • Negociere în iterații

 

  1. Extragerea de învăţături – PLANURI PROPRII DE DEZVOLTARE ŞI ACŢIUNE
Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta