4-6, 11-13 nov., 9:00-12:30
Controlul graficelor de lucru și bugetelor
Deprindeţi abilităţile necesare stabilirii şi gestionării eficiente a unui program de lucru şi a unui buget detaliat. Prin intermediul exerciţiilor practice, veţi învăţa cum să dezvoltaţi o structură etapizată de lucru, cum să abordaţi tehnicile de realizare a diagramelor, cum să identificaţi legăturile dintre sarcini, cum să determinaţi drumul critic şi tehnicile de estimare a utilizării, precum şi modalitatea de folosire a analizei resurselor.
Odată programul de lucru definitivat, veţi creea un buget ce va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte asociate proiectului. Veţi conştienza importanţa fixării programelor de lucru şi a bugetelor proiectului în facilitarea procesului de monitorizare şi raportare a progresului. Veţi înţelege cum trebuie folosită analiza valorii dobândite şi a celorlalte tehnici de raportare pentru a asigura reperarea clară a progresului realizat de proiectul dumneavoastră şi pentru a putea comunica acest progres stakeholderilor. Veţi creea planuri pentru construirea programului şi pentru managementul costurilor şi veţi controla schimbările prin intermediul unui proces integrat de management al schimbării. Veţi explora o varietate de instrumente care vă vor fi utile în asigurarea livrării proiectului dumneavoastră în timpul şi în bugetul stabilite.
- Manageri de proiect asociaţi;
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect IT;
- Coordinatori de proiect;
- Analişti de proiect;
- Lideri de proiect;
- Manageri de produs;
- Manageri de program;
- Grafice de lucru de succes
- Elemente fundamentale în realizarea graficului de lucru;
- Definirea activităţii:
- Structura etapizată de lucru;
- Împărţirea/descompunerea
- pachetelor de muncă;
- activităţilor;
- Ordinea de derularea a activităţilor:
- Pregătire diagramelor de precedenţă;
- Crearea diagramelor de reţea;
- Estimarea duratei:
- Raţionamentul unui expert;
- Estimări extreme (limita maximă, limita minimă);
- Instrumente de realizare unor estimări şi grafice realiste:
- Metoda drumului critic;
- GERT;
- PERT;
- Comprimarea programului de activități:
- Prăbuşirea şi depăşirea rapidă;
- Controlul schimbării graficului de lucru:
- Managementul de planificare al graficului de lucru;
- Controlul schimbării;
- Măsurarea succesului prin intermediul graficului de lucru:
- Analiza valorii dobândite;
- Raporturile privind starea proiectului;
- Definitivarea graficului de lucru.
- Bugete de proiect încununate de succes
- Elemente de bază în alcătuirea unui buget;
- Tipuri de costuri:
- Resursă;
- Cheltuieli directe;
- Cheltuieli indirecte.
- Schimbări de costuri:
- Planificarea managementului de control al costurilor;
- Controlul modificărilor.
- Măsurarea succesului pe baza bugetului:
- Analiza valorii dobândite;
- Estimare la finalizare;
- Estimare la finalizare;
- Raport de stare;
- Închiderea bugetului.
- 3 zile
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.
- Descrierea
-
Deprindeţi abilităţile necesare stabilirii şi gestionării eficiente a unui program de lucru şi a unui buget detaliat. Prin intermediul exerciţiilor practice, veţi învăţa cum să dezvoltaţi o structură etapizată de lucru, cum să abordaţi tehnicile de realizare a diagramelor, cum să identificaţi legăturile dintre sarcini, cum să determinaţi drumul critic şi tehnicile de estimare a utilizării, precum şi modalitatea de folosire a analizei resurselor.
Odată programul de lucru definitivat, veţi creea un buget ce va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte asociate proiectului. Veţi conştienza importanţa fixării programelor de lucru şi a bugetelor proiectului în facilitarea procesului de monitorizare şi raportare a progresului. Veţi înţelege cum trebuie folosită analiza valorii dobândite şi a celorlalte tehnici de raportare pentru a asigura reperarea clară a progresului realizat de proiectul dumneavoastră şi pentru a putea comunica acest progres stakeholderilor. Veţi creea planuri pentru construirea programului şi pentru managementul costurilor şi veţi controla schimbările prin intermediul unui proces integrat de management al schimbării. Veţi explora o varietate de instrumente care vă vor fi utile în asigurarea livrării proiectului dumneavoastră în timpul şi în bugetul stabilite.
- Cui se Adresează
-
- Manageri de proiect asociaţi;
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect IT;
- Coordinatori de proiect;
- Analişti de proiect;
- Lideri de proiect;
- Manageri de produs;
- Manageri de program;
- Obiectivele
-
- Conținutul
-
- Grafice de lucru de succes
- Elemente fundamentale în realizarea graficului de lucru;
- Definirea activităţii:
- Structura etapizată de lucru;
- Împărţirea/descompunerea
- pachetelor de muncă;
- activităţilor;
- Ordinea de derularea a activităţilor:
- Pregătire diagramelor de precedenţă;
- Crearea diagramelor de reţea;
- Estimarea duratei:
- Raţionamentul unui expert;
- Estimări extreme (limita maximă, limita minimă);
- Instrumente de realizare unor estimări şi grafice realiste:
- Metoda drumului critic;
- GERT;
- PERT;
- Comprimarea programului de activități:
- Prăbuşirea şi depăşirea rapidă;
- Controlul schimbării graficului de lucru:
- Managementul de planificare al graficului de lucru;
- Controlul schimbării;
- Măsurarea succesului prin intermediul graficului de lucru:
- Analiza valorii dobândite;
- Raporturile privind starea proiectului;
- Definitivarea graficului de lucru.
- Bugete de proiect încununate de succes
- Elemente de bază în alcătuirea unui buget;
- Tipuri de costuri:
- Resursă;
- Cheltuieli directe;
- Cheltuieli indirecte.
- Schimbări de costuri:
- Planificarea managementului de control al costurilor;
- Controlul modificărilor.
- Măsurarea succesului pe baza bugetului:
- Analiza valorii dobândite;
- Estimare la finalizare;
- Estimare la finalizare;
- Raport de stare;
- Închiderea bugetului.
- Durata
-
- 3 zile
- Dezvoltare Ulterioară
-
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.