Sat 30

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00
Acest curs este construit pe o serie de activităţi şi jocuri de rol care vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi abilităţile de comunicare intrapersonală, interpersonală, în grup și la nivel organizațional.
Veţi descoperi care este propriul stil de a comunica, fapt ce vă va ajuta să vă puneţi în valoare atuurile şi să vă depăşiţi slăbiciunile. Astfel, veţi avea conversaţii mult mai eficiente şi veţi învăţa să vă transmiteţi mesajul într-un mod cât mai persuasiv. Veţi reuşi să conştientizaţi cum puteţi folosi tehnicile unei comunicării de impact în sensul clădirii de raporturi bazate pe încredere. Învăţaţi cum să comunicaţi cu tact şi politeţe astfel încât să faceţi auzite chiar şi mesajele negative, iar situaţiile dificile să fie depăşite cu diplomaţie. Apreciaţi şi adaptaţi mesajul stilului de comunicare adoptat de interlocutorul (interlocutorii) dumneavoastră pentru a-i determina să perceapă întocmai ceea ce doriţi să le transmiteţi, iar aceştia să vă răspundă în maniera dorită. Folosiţi tacticile ce vă vor fi prezentate pentru a comunica (pe verticală/orizontală/încrucişat) în cadrul organizaţiei şi pentru a avea o idee asupra modalităţii de funcţionarea a tehnicilor la diferitele niveluri de angajaţi. Conştientizaţi importanţa alianţelor planificate şi cum acestea vă pot ajuta să depăşiţi barierele de comunicare, performanţă şi idei. În egală măsură, acest curs vă este util şi în sensul înţelegerii propriei inteligenţe emoţionale şi esenţialitatea acesteia în contextul abordării unui leadership eficient. Aprofundaţi tacticile propuse pentru a reflecta o imagine de sine pozitivă asupra celor din jurul dumneavoastră. Influenţaţi emoţiile celorlalţi pentru a avea parte de un schimb informaţional mult mai pozitiv. Nu în ultimul rând, acest curs are meritul de a vă atrage atenţia asupra valorii conflictului, când acesta trebuie permis, cum să facilitaţi procesul comunicării şi cum să gestionaţi un conflict până la stingerea sa.

Tuturor celor care doresc să îşi dezvolte abilităţile de comunicare la locul de muncă.

  1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
  • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
  • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
  • Istoria comunicării tehnice;
  • Tipologia comunicării tehnice;
  • Rolul comunicării tehnice.

 

  1. Stilul dumneavoastră de redactare
  • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
  • Stilul dumneavoastră de abordare.

 

  1. Bucla comunicării
  • Transmiterea mesajului;
  • Recepţionarea mesajului;
  • Bariere şi filtre.

 

  1. Lansarea/demararea
  • Pregătirea succesului;
  • Definirea obiectivului;
  • Construirea echipei:
    • Eficientizarea echipei;
  • Înţelegerea publicului:
    • Tipologia audienţei;
    • Identificarea publicului.
  • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
    • Formatele mesajului;
    • Valoarea formatelor în timp.

 

  1. Procesul redactării
  • Crearea unui plan:
    • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
    • Trasarea sarcinilor;
    • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
  • Redactarea declaraţiei scopului;
  • Tehnici: brainstorming şi post-it;
  • Schiţarea documentului;
  • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
    • Tratarea blocajului autorului.

 

  1. Cei cinci C ai comunicării
  • Cei cinci C;
  • Claritate:
    • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
    • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
    • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
  • Concizia;
  • Corectitudinea (exactitatea):
    • Punctuaţia;
    • Citate;
  • Coerenţa;

 

  1. Replici vizuale
  • Spaţiul alb (gol);
  • Formatarea textului şi fonturile;
  • Headings;
  • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
  • Tabele şi figuri.

 

  1. Comunicarea orală
  • De ce să alegem o prezentare?;
  • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
  • Îndrumar al prezentărilor scrise;
  • Formatarea slide-urilor prezentării;
  • Livrarea unor prezentări eficace.

 

Descarca prezentare curs
  • Nici una
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea
Acest curs este construit pe o serie de activităţi şi jocuri de rol care vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi abilităţile de comunicare intrapersonală, interpersonală, în grup și la nivel organizațional.
Veţi descoperi care este propriul stil de a comunica, fapt ce vă va ajuta să vă puneţi în valoare atuurile şi să vă depăşiţi slăbiciunile. Astfel, veţi avea conversaţii mult mai eficiente şi veţi învăţa să vă transmiteţi mesajul într-un mod cât mai persuasiv. Veţi reuşi să conştientizaţi cum puteţi folosi tehnicile unei comunicării de impact în sensul clădirii de raporturi bazate pe încredere. Învăţaţi cum să comunicaţi cu tact şi politeţe astfel încât să faceţi auzite chiar şi mesajele negative, iar situaţiile dificile să fie depăşite cu diplomaţie. Apreciaţi şi adaptaţi mesajul stilului de comunicare adoptat de interlocutorul (interlocutorii) dumneavoastră pentru a-i determina să perceapă întocmai ceea ce doriţi să le transmiteţi, iar aceştia să vă răspundă în maniera dorită. Folosiţi tacticile ce vă vor fi prezentate pentru a comunica (pe verticală/orizontală/încrucişat) în cadrul organizaţiei şi pentru a avea o idee asupra modalităţii de funcţionarea a tehnicilor la diferitele niveluri de angajaţi. Conştientizaţi importanţa alianţelor planificate şi cum acestea vă pot ajuta să depăşiţi barierele de comunicare, performanţă şi idei. În egală măsură, acest curs vă este util şi în sensul înţelegerii propriei inteligenţe emoţionale şi esenţialitatea acesteia în contextul abordării unui leadership eficient. Aprofundaţi tacticile propuse pentru a reflecta o imagine de sine pozitivă asupra celor din jurul dumneavoastră. Influenţaţi emoţiile celorlalţi pentru a avea parte de un schimb informaţional mult mai pozitiv. Nu în ultimul rând, acest curs are meritul de a vă atrage atenţia asupra valorii conflictului, când acesta trebuie permis, cum să facilitaţi procesul comunicării şi cum să gestionaţi un conflict până la stingerea sa.
Cui se Adresează

Tuturor celor care doresc să îşi dezvolte abilităţile de comunicare la locul de muncă.

Obiectivele
Conținutul
  1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
  • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
  • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
  • Istoria comunicării tehnice;
  • Tipologia comunicării tehnice;
  • Rolul comunicării tehnice.

 

  1. Stilul dumneavoastră de redactare
  • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
  • Stilul dumneavoastră de abordare.

 

  1. Bucla comunicării
  • Transmiterea mesajului;
  • Recepţionarea mesajului;
  • Bariere şi filtre.

 

  1. Lansarea/demararea
  • Pregătirea succesului;
  • Definirea obiectivului;
  • Construirea echipei:
    • Eficientizarea echipei;
  • Înţelegerea publicului:
    • Tipologia audienţei;
    • Identificarea publicului.
  • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
    • Formatele mesajului;
    • Valoarea formatelor în timp.

 

  1. Procesul redactării
  • Crearea unui plan:
    • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
    • Trasarea sarcinilor;
    • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
  • Redactarea declaraţiei scopului;
  • Tehnici: brainstorming şi post-it;
  • Schiţarea documentului;
  • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
    • Tratarea blocajului autorului.

 

  1. Cei cinci C ai comunicării
  • Cei cinci C;
  • Claritate:
    • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
    • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
    • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
  • Concizia;
  • Corectitudinea (exactitatea):
    • Punctuaţia;
    • Citate;
  • Coerenţa;

 

  1. Replici vizuale
  • Spaţiul alb (gol);
  • Formatarea textului şi fonturile;
  • Headings;
  • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
  • Tabele şi figuri.

 

  1. Comunicarea orală
  • De ce să alegem o prezentare?;
  • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
  • Îndrumar al prezentărilor scrise;
  • Formatarea slide-urilor prezentării;
  • Livrarea unor prezentări eficace.

 

Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta