Cere detalii despre curs

    25-27 Octombrie, 1-3 Noiembrie, 9:00 – 12:30

    Acest curs este construit pe o serie de activităţi şi jocuri de rol care vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi abilităţile de comunicare intrapersonală, interpersonală, în grup și la nivel organizațional.
    Veţi descoperi care este propriul stil de a comunica, fapt ce vă va ajuta să vă puneţi în valoare atuurile şi să vă depăşiţi slăbiciunile. Astfel, veţi avea conversaţii mult mai eficiente şi veţi învăţa să vă transmiteţi mesajul într-un mod cât mai persuasiv. Veţi reuşi să conştientizaţi cum puteţi folosi tehnicile unei comunicării de impact în sensul clădirii de raporturi bazate pe încredere. Învăţaţi cum să comunicaţi cu tact şi politeţe astfel încât să faceţi auzite chiar şi mesajele negative, iar situaţiile dificile să fie depăşite cu diplomaţie. Apreciaţi şi adaptaţi mesajul stilului de comunicare adoptat de interlocutorul (interlocutorii) dumneavoastră pentru a-i determina să perceapă întocmai ceea ce doriţi să le transmiteţi, iar aceştia să vă răspundă în maniera dorită. Folosiţi tacticile ce vă vor fi prezentate pentru a comunica (pe verticală/orizontală/încrucişat) în cadrul organizaţiei şi pentru a avea o idee asupra modalităţii de funcţionarea a tehnicilor la diferitele niveluri de angajaţi. Conştientizaţi importanţa alianţelor planificate şi cum acestea vă pot ajuta să depăşiţi barierele de comunicare, performanţă şi idei. În egală măsură, acest curs vă este util şi în sensul înţelegerii propriei inteligenţe emoţionale şi esenţialitatea acesteia în contextul abordării unui leadership eficient. Aprofundaţi tacticile propuse pentru a reflecta o imagine de sine pozitivă asupra celor din jurul dumneavoastră. Influenţaţi emoţiile celorlalţi pentru a avea parte de un schimb informaţional mult mai pozitiv. Nu în ultimul rând, acest curs are meritul de a vă atrage atenţia asupra valorii conflictului, când acesta trebuie permis, cum să facilitaţi procesul comunicării şi cum să gestionaţi un conflict până la stingerea sa.

    Tuturor celor care doresc să îşi dezvolte abilităţile de comunicare la locul de muncă.

    1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
    • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
    • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
    • Istoria comunicării tehnice;
    • Tipologia comunicării tehnice;
    • Rolul comunicării tehnice.

     

    1. Stilul dumneavoastră de redactare
    • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
    • Stilul dumneavoastră de abordare.

     

    1. Bucla comunicării
    • Transmiterea mesajului;
    • Recepţionarea mesajului;
    • Bariere şi filtre.

     

    1. Lansarea/demararea
    • Pregătirea succesului;
    • Definirea obiectivului;
    • Construirea echipei:
      • Eficientizarea echipei;
    • Înţelegerea publicului:
      • Tipologia audienţei;
      • Identificarea publicului.
    • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
      • Formatele mesajului;
      • Valoarea formatelor în timp.

     

    1. Procesul redactării
    • Crearea unui plan:
      • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
      • Trasarea sarcinilor;
      • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
    • Redactarea declaraţiei scopului;
    • Tehnici: brainstorming şi post-it;
    • Schiţarea documentului;
    • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
      • Tratarea blocajului autorului.

     

    1. Cei cinci C ai comunicării
    • Cei cinci C;
    • Claritate:
      • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
      • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
      • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
    • Concizia;
    • Corectitudinea (exactitatea):
      • Punctuaţia;
      • Citate;
    • Coerenţa;

     

    1. Replici vizuale
    • Spaţiul alb (gol);
    • Formatarea textului şi fonturile;
    • Headings;
    • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
    • Tabele şi figuri.

     

    1. Comunicarea orală
    • De ce să alegem o prezentare?;
    • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
    • Îndrumar al prezentărilor scrise;
    • Formatarea slide-urilor prezentării;
    • Livrarea unor prezentări eficace.

     

    Descarca prezentare curs
    • Nici una
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea

    25-27 Octombrie, 1-3 Noiembrie, 9:00 – 12:30

    Acest curs este construit pe o serie de activităţi şi jocuri de rol care vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi abilităţile de comunicare intrapersonală, interpersonală, în grup și la nivel organizațional.
    Veţi descoperi care este propriul stil de a comunica, fapt ce vă va ajuta să vă puneţi în valoare atuurile şi să vă depăşiţi slăbiciunile. Astfel, veţi avea conversaţii mult mai eficiente şi veţi învăţa să vă transmiteţi mesajul într-un mod cât mai persuasiv. Veţi reuşi să conştientizaţi cum puteţi folosi tehnicile unei comunicării de impact în sensul clădirii de raporturi bazate pe încredere. Învăţaţi cum să comunicaţi cu tact şi politeţe astfel încât să faceţi auzite chiar şi mesajele negative, iar situaţiile dificile să fie depăşite cu diplomaţie. Apreciaţi şi adaptaţi mesajul stilului de comunicare adoptat de interlocutorul (interlocutorii) dumneavoastră pentru a-i determina să perceapă întocmai ceea ce doriţi să le transmiteţi, iar aceştia să vă răspundă în maniera dorită. Folosiţi tacticile ce vă vor fi prezentate pentru a comunica (pe verticală/orizontală/încrucişat) în cadrul organizaţiei şi pentru a avea o idee asupra modalităţii de funcţionarea a tehnicilor la diferitele niveluri de angajaţi. Conştientizaţi importanţa alianţelor planificate şi cum acestea vă pot ajuta să depăşiţi barierele de comunicare, performanţă şi idei. În egală măsură, acest curs vă este util şi în sensul înţelegerii propriei inteligenţe emoţionale şi esenţialitatea acesteia în contextul abordării unui leadership eficient. Aprofundaţi tacticile propuse pentru a reflecta o imagine de sine pozitivă asupra celor din jurul dumneavoastră. Influenţaţi emoţiile celorlalţi pentru a avea parte de un schimb informaţional mult mai pozitiv. Nu în ultimul rând, acest curs are meritul de a vă atrage atenţia asupra valorii conflictului, când acesta trebuie permis, cum să facilitaţi procesul comunicării şi cum să gestionaţi un conflict până la stingerea sa.
    Cui se Adresează

    Tuturor celor care doresc să îşi dezvolte abilităţile de comunicare la locul de muncă.

    Obiectivele
    Conținutul
    1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
    • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
    • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
    • Istoria comunicării tehnice;
    • Tipologia comunicării tehnice;
    • Rolul comunicării tehnice.

     

    1. Stilul dumneavoastră de redactare
    • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
    • Stilul dumneavoastră de abordare.

     

    1. Bucla comunicării
    • Transmiterea mesajului;
    • Recepţionarea mesajului;
    • Bariere şi filtre.

     

    1. Lansarea/demararea
    • Pregătirea succesului;
    • Definirea obiectivului;
    • Construirea echipei:
      • Eficientizarea echipei;
    • Înţelegerea publicului:
      • Tipologia audienţei;
      • Identificarea publicului.
    • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
      • Formatele mesajului;
      • Valoarea formatelor în timp.

     

    1. Procesul redactării
    • Crearea unui plan:
      • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
      • Trasarea sarcinilor;
      • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
    • Redactarea declaraţiei scopului;
    • Tehnici: brainstorming şi post-it;
    • Schiţarea documentului;
    • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
      • Tratarea blocajului autorului.

     

    1. Cei cinci C ai comunicării
    • Cei cinci C;
    • Claritate:
      • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
      • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
      • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
    • Concizia;
    • Corectitudinea (exactitatea):
      • Punctuaţia;
      • Citate;
    • Coerenţa;

     

    1. Replici vizuale
    • Spaţiul alb (gol);
    • Formatarea textului şi fonturile;
    • Headings;
    • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
    • Tabele şi figuri.

     

    1. Comunicarea orală
    • De ce să alegem o prezentare?;
    • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
    • Îndrumar al prezentărilor scrise;
    • Formatarea slide-urilor prezentării;
    • Livrarea unor prezentări eficace.

     

    Descarca prezentare curs
    Condiții
    • Nici una
    Dezvoltare Ulterioară
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Livia Goleanu
    Analist –ISTA
    A fost un curs foarte interesant care m-a ajutat să înțeleg mai multe lucruri în ceea ce privește comunicarea. Am avut deosebita plăcere să-l cunosc pe trainerul acestui curs, Marian Staș care este un om minunat cu vădite calități umane.

    Predoiu Diana

    Programator –Siemens

    A fost un curs care-mi va rămâne întipărit în memorie. Atmosferă extraordinară, prietenoasă care nu și-a pierdut scopul fundamental. Super!

    Bogdan Ungureanu

    SIEMENS

    Sunt perfecționist (nivelul mai catolic decât papa) și nu am nicio obiecție! Sincer am mult mai multă încredere în români/România după cursul acesta.

    Virlici Zsolt

    Analist IT- SIEMENS

    Cursul a fost exact pe așteptările mele având un profesor profesionist și pasionat nu putea să iasă mai bine. Cursul m-a ajutat foarte mult și l-aș recomanda la toată lumea.

    Antal Șteflea

    Manager SA&C

    Echilibru între teorie și practică. Este foarte bun, văzând unde și cum se aplică teoria în cadrul organizației din care fac parte îmi dă încredere că voi reuși să mă schimb.

    Murar Bogdan

    Analist serv IT –SIEMENS

    Am rămas fără cuvinte și am receptat informații și soluții pentru ceea ce nu m-aș fi gândit că este nevoie în dezvoltarea mea..

    Marc Maria Raluca

    Tehnician TT –SIEMENS

    Mi-ar face o plăcere deosebită să mai am parte la astfel de cursuri. Au fost trei zile superbe care nu am vrut să se termine. Bis, bis, bis.

    Paul Toth

    RCS – RDS - Ran Design & TX& Optimisation Manager

    Recomand acest curs tuturor care vor să afle care sunt pașii de început pentru a deveni un manager de succes.

    Antal Șteflea

    RCS – RDS - Manager SA&C

    Echilibru între teorie și practică. Este foarte bun, văzând unde și cum se aplică teoria în cadrul organizației din care fac parte îmi dă încredere că voi reuși să mă schimb.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta