Sun 31

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 16

Management de proiect Fundamente- Virtual Classroom

June 16 @ 09:00 - July 2 @ 12:30
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00
Prin intermediul acestui curs veţi învăţa metode utile pentru întocmirea diverselor documente care să vă permită transmiterea clară şi concisă a unor informaţii tehnice inteligibile atât publicului specializat cât şi celui mai puţin tehnic.
Dobândiţi cele mai bune practici pentru redactarea unor documente eficiente şi realizarea unor discursuri clare, relevante şi precise. Descoperiţi-vă propriul stil în comunicarea scrisă şi dezvoltaţi-vă un plan care să vă ajute să depăşiţi blocajul ideilor. Analizaţi publicul dumneavoastră ţintă şi croiţi mesajul întocmai. Învăţaţi cei cinci C ai redactării – Corectitudinea, Claritatea, Concizia, Coerenţa şi Completitudine – şi cum pot fi aceştia utilizaţi în concordanţă cu propriul dumneavoastră stil. De asemenea, vă vor fi dezvăluite şi câteva dintre metodele eficiente în tehnica editării documentelor.

Cursul se adresează persoanelor interesate de a dobândi cele mai bune practici pentru redactarea documentelor precum și diverse metode folosite la întocmirea documentelor.

  1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
  • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
  • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
  • Istoria comunicării tehnice;
  • Tipologia comunicării tehnice;
  • Rolul comunicării tehnice.

 

  1. Stilul dumneavoastră de redactare
  • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
  • Stilul dumneavoastră de abordare.

 

  1. Bucla comunicării
  • Transmiterea mesajului;
  • Recepţionarea mesajului;
  • Bariere şi filtre.

 

  1. Lansarea/demararea
  • Pregătirea succesului;
  • Definirea obiectivului;
  • Construirea echipei:
    • Eficientizarea echipei;
  • Înţelegerea publicului:
    • Tipologia audienţei;
    • Identificarea publicului.
  • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
    • Formatele mesajului;
    • Valoarea formatelor în timp.

 

  1. Procesul redactării
  • Crearea unui plan:
    • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
    • Trasarea sarcinilor;
    • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
  • Redactarea declaraţiei scopului;
  • Tehnici: brainstorming şi post-it;
  • Schiţarea documentului;
  • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
    • Tratarea blocajului autorului.

 

  1. Cei cinci C ai comunicării
  • Cei cinci C;
  • Claritate:
    • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
    • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
    • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
  • Concizia;
  • Corectitudinea (exactitatea):
    • Punctuaţia;
    • Citate;
  • Coerenţa;

 

  1. Replici vizuale
  • Spaţiul alb (gol);
  • Formatarea textului şi fonturile;
  • Headings;
  • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
  • Tabele şi figuri.

 

  1. Comunicarea orală
  • De ce să alegem o prezentare?;
  • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
  • Îndrumar al prezentărilor scrise;
  • Formatarea slide-urilor prezentării;
  • Livrarea unor prezentări eficace.

 

Descarca prezentare curs
  • Nici una
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea
Prin intermediul acestui curs veţi învăţa metode utile pentru întocmirea diverselor documente care să vă permită transmiterea clară şi concisă a unor informaţii tehnice inteligibile atât publicului specializat cât şi celui mai puţin tehnic.
Dobândiţi cele mai bune practici pentru redactarea unor documente eficiente şi realizarea unor discursuri clare, relevante şi precise. Descoperiţi-vă propriul stil în comunicarea scrisă şi dezvoltaţi-vă un plan care să vă ajute să depăşiţi blocajul ideilor. Analizaţi publicul dumneavoastră ţintă şi croiţi mesajul întocmai. Învăţaţi cei cinci C ai redactării – Corectitudinea, Claritatea, Concizia, Coerenţa şi Completitudine – şi cum pot fi aceştia utilizaţi în concordanţă cu propriul dumneavoastră stil. De asemenea, vă vor fi dezvăluite şi câteva dintre metodele eficiente în tehnica editării documentelor.
Cui se Adresează

Cursul se adresează persoanelor interesate de a dobândi cele mai bune practici pentru redactarea documentelor precum și diverse metode folosite la întocmirea documentelor.

Obiectivele
Conținutul
  1. Fundamentele comunicării scrise specializate (tehnice)
  • Ce reprezintă comunicările tehnice?;
  • Comunicarea tehnică (specializată) vs. Corespondenţa de afaceri;
  • Istoria comunicării tehnice;
  • Tipologia comunicării tehnice;
  • Rolul comunicării tehnice.

 

  1. Stilul dumneavoastră de redactare
  • Stilul dumneavoastră de comunicare scrisă;
  • Stilul dumneavoastră de abordare.

 

  1. Bucla comunicării
  • Transmiterea mesajului;
  • Recepţionarea mesajului;
  • Bariere şi filtre.

 

  1. Lansarea/demararea
  • Pregătirea succesului;
  • Definirea obiectivului;
  • Construirea echipei:
    • Eficientizarea echipei;
  • Înţelegerea publicului:
    • Tipologia audienţei;
    • Identificarea publicului.
  • Recunoaştere metodei de comunicare potrivite:
    • Formatele mesajului;
    • Valoarea formatelor în timp.

 

  1. Procesul redactării
  • Crearea unui plan:
    • Înţelegerea fiecărei sarcini ce trebuie realizată;
    • Trasarea sarcinilor;
    • Dezvoltarea unui grafic temporal al comunicării (timeline);
  • Redactarea declaraţiei scopului;
  • Tehnici: brainstorming şi post-it;
  • Schiţarea documentului;
  • Sfaturi pentru faza de concepţie a materialelor:
    • Tratarea blocajului autorului.

 

  1. Cei cinci C ai comunicării
  • Cei cinci C;
  • Claritate:
    • Comunicarea ideilor în mod clar folosind paragrafele;
    • Evitarea folosirii pronumelor ambigue;
    • Redactarea comunicării folosind un limbaj clar;
  • Concizia;
  • Corectitudinea (exactitatea):
    • Punctuaţia;
    • Citate;
  • Coerenţa;

 

  1. Replici vizuale
  • Spaţiul alb (gol);
  • Formatarea textului şi fonturile;
  • Headings;
  • Forme de înşiruire a enumerărilor: caractere (bullet) sau numere (numbered) ;
  • Tabele şi figuri.

 

  1. Comunicarea orală
  • De ce să alegem o prezentare?;
  • Cele mai bune practici pentru prezentări eficace;
  • Îndrumar al prezentărilor scrise;
  • Formatarea slide-urilor prezentării;
  • Livrarea unor prezentări eficace.

 

Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta