Tue 26

Management de proiect aplicat – Virtual Classroom

May 25 @ 10:00 - June 10 @ 12:30
Fri 29

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00
Pe parcursul acestui curs scurt veţi dobândi o serie de instrumente privind modalităţi eficiente de abordare ale conflictului şi conversaţiilor dificile pe care adesea dorim să le evităm. În acest sens, este necesar să vă pregătiți conștientizând rolul jucat de către sentimente și personalitate. Învățați cum să nu mai amânați, cum să țineți cont de cadrul general al problemei și cum să ascultați cu adevărat.
  • Manageri;
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect IT;
  • Coordonatori de proiect;
  • Manageri de produs;
  • Sponsori ai proiectului și toți membrii echipelor de proiect.
  1. Toată lumea se confruntă cu discuții provocatoare
  • Competențe cheie;
  • De ce avem tendința să le evităm?;
  • De ce amânăm momentul confruntării cu aceste probleme?

 

  1. Înțelegerea mecanismului de transformare a unei dezbateri într-o discuție provocatoare
  • Motive cheie ce stau la baza provocărilor;
  • Cum conștientizăm aceste provocări?

 

  1. Tratarea emoțiilor puternice – ale dumneavoastră și ale altora
  • Sentimentele deviază gândirea rațională;
  • Nu permiteți emoțiilor să vă întunece judecata.

 

  1. Costurile ascunse ale evitării acestor confruntări
  • Impactul generat asupra productivității și mediului.

 

  1. Dezvăluirea lucrurilor care dau o percepție neclară asupra situațiilor provocatoare
  • Cum poate fi deschisă o breșă de comunicare.
  1. Când nu se va asculta mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
  • Când nivelul emoțional este prea ridicat, comportamentul irațional își face apariția;

 

  1. Demararea unei conversații dificile
  • Este necesară pregătirea premergătoare a acesteia;

 

  1. Conștientizarea aspectelor de profunzime
  • Înțelegerea diferitelor nuanțe pe care oamenii le transmit;
  • Cunoașterea tipurilor de personalitate și a diferențelor dintre ele.

 

  1. Conducerea conversațiilor reale survenite pe parcursul fiecărei interacțiuni
  • Cele 3 conversații ce au loc în mod obișnuit;
  • Conștientizarea propriului patern de gândire pe parcursul dialogului.

 

  1. Dirijați conversația astfel încât să maximizați rezultatele!
  • Învățați din fiecare discuție purtată;

• Focusați-vă pe obiective.

Descarca prezentare curs
  • Nici una
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea
Pe parcursul acestui curs scurt veţi dobândi o serie de instrumente privind modalităţi eficiente de abordare ale conflictului şi conversaţiilor dificile pe care adesea dorim să le evităm. În acest sens, este necesar să vă pregătiți conștientizând rolul jucat de către sentimente și personalitate. Învățați cum să nu mai amânați, cum să țineți cont de cadrul general al problemei și cum să ascultați cu adevărat.
Cui se Adresează
  • Manageri;
  • Manageri de proiect;
  • Manageri de proiect IT;
  • Coordonatori de proiect;
  • Manageri de produs;
  • Sponsori ai proiectului și toți membrii echipelor de proiect.
Obiectivele
Conținutul
  1. Toată lumea se confruntă cu discuții provocatoare
  • Competențe cheie;
  • De ce avem tendința să le evităm?;
  • De ce amânăm momentul confruntării cu aceste probleme?

 

  1. Înțelegerea mecanismului de transformare a unei dezbateri într-o discuție provocatoare
  • Motive cheie ce stau la baza provocărilor;
  • Cum conștientizăm aceste provocări?

 

  1. Tratarea emoțiilor puternice – ale dumneavoastră și ale altora
  • Sentimentele deviază gândirea rațională;
  • Nu permiteți emoțiilor să vă întunece judecata.

 

  1. Costurile ascunse ale evitării acestor confruntări
  • Impactul generat asupra productivității și mediului.

 

  1. Dezvăluirea lucrurilor care dau o percepție neclară asupra situațiilor provocatoare
  • Cum poate fi deschisă o breșă de comunicare.
  1. Când nu se va asculta mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
  • Când nivelul emoțional este prea ridicat, comportamentul irațional își face apariția;

 

  1. Demararea unei conversații dificile
  • Este necesară pregătirea premergătoare a acesteia;

 

  1. Conștientizarea aspectelor de profunzime
  • Înțelegerea diferitelor nuanțe pe care oamenii le transmit;
  • Cunoașterea tipurilor de personalitate și a diferențelor dintre ele.

 

  1. Conducerea conversațiilor reale survenite pe parcursul fiecărei interacțiuni
  • Cele 3 conversații ce au loc în mod obișnuit;
  • Conștientizarea propriului patern de gândire pe parcursul dialogului.

 

  1. Dirijați conversația astfel încât să maximizați rezultatele!
  • Învățați din fiecare discuție purtată;

• Focusați-vă pe obiective.

Descarca prezentare curs
Condiții
  • Nici una
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta