Pe parcursul acestui curs scurt veţi dobândi o serie de instrumente privind modalităţi eficiente de abordare ale conflictului şi conversaţiilor dificile pe care adesea dorim să le evităm. În acest sens, este necesar să vă pregătiți conștientizând rolul jucat de către sentimente și personalitate. Învățați cum să nu mai amânați, cum să țineți cont de cadrul general al problemei și cum să ascultați cu adevărat.
Managementul conversațiilor dificile
Cere detalii despre curs
- Manageri;
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect IT;
- Coordonatori de proiect;
- Manageri de produs;
- Sponsori ai proiectului și toți membrii echipelor de proiect.
- Toată lumea se confruntă cu discuții provocatoare
- Competențe cheie;
- De ce avem tendința să le evităm?;
- De ce amânăm momentul confruntării cu aceste probleme?
- Înțelegerea mecanismului de transformare a unei dezbateri într-o discuție provocatoare
- Motive cheie ce stau la baza provocărilor;
- Cum conștientizăm aceste provocări?
- Tratarea emoțiilor puternice – ale dumneavoastră și ale altora
- Sentimentele deviază gândirea rațională;
- Nu permiteți emoțiilor să vă întunece judecata.
- Costurile ascunse ale evitării acestor confruntări
- Impactul generat asupra productivității și mediului.
- Dezvăluirea lucrurilor care dau o percepție neclară asupra situațiilor provocatoare
- Cum poate fi deschisă o breșă de comunicare.
- Când nu se va asculta mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
- Când nivelul emoțional este prea ridicat, comportamentul irațional își face apariția;
- Demararea unei conversații dificile
- Este necesară pregătirea premergătoare a acesteia;
- Conștientizarea aspectelor de profunzime
- Înțelegerea diferitelor nuanțe pe care oamenii le transmit;
- Cunoașterea tipurilor de personalitate și a diferențelor dintre ele.
- Conducerea conversațiilor reale survenite pe parcursul fiecărei interacțiuni
- Cele 3 conversații ce au loc în mod obișnuit;
- Conștientizarea propriului patern de gândire pe parcursul dialogului.
- Dirijați conversația astfel încât să maximizați rezultatele!
- Învățați din fiecare discuție purtată;
• Focusați-vă pe obiective.
- Nici una
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.
- Descrierea
-
Pe parcursul acestui curs scurt veţi dobândi o serie de instrumente privind modalităţi eficiente de abordare ale conflictului şi conversaţiilor dificile pe care adesea dorim să le evităm. În acest sens, este necesar să vă pregătiți conștientizând rolul jucat de către sentimente și personalitate. Învățați cum să nu mai amânați, cum să țineți cont de cadrul general al problemei și cum să ascultați cu adevărat.
- Cui se Adresează
-
- Manageri;
- Manageri de proiect;
- Manageri de proiect IT;
- Coordonatori de proiect;
- Manageri de produs;
- Sponsori ai proiectului și toți membrii echipelor de proiect.
- Obiectivele
-
- Conținutul
-
- Toată lumea se confruntă cu discuții provocatoare
- Competențe cheie;
- De ce avem tendința să le evităm?;
- De ce amânăm momentul confruntării cu aceste probleme?
- Înțelegerea mecanismului de transformare a unei dezbateri într-o discuție provocatoare
- Motive cheie ce stau la baza provocărilor;
- Cum conștientizăm aceste provocări?
- Tratarea emoțiilor puternice – ale dumneavoastră și ale altora
- Sentimentele deviază gândirea rațională;
- Nu permiteți emoțiilor să vă întunece judecata.
- Costurile ascunse ale evitării acestor confruntări
- Impactul generat asupra productivității și mediului.
- Dezvăluirea lucrurilor care dau o percepție neclară asupra situațiilor provocatoare
- Cum poate fi deschisă o breșă de comunicare.
- Când nu se va asculta mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
- Când nivelul emoțional este prea ridicat, comportamentul irațional își face apariția;
- Demararea unei conversații dificile
- Este necesară pregătirea premergătoare a acesteia;
- Conștientizarea aspectelor de profunzime
- Înțelegerea diferitelor nuanțe pe care oamenii le transmit;
- Cunoașterea tipurilor de personalitate și a diferențelor dintre ele.
- Conducerea conversațiilor reale survenite pe parcursul fiecărei interacțiuni
- Cele 3 conversații ce au loc în mod obișnuit;
- Conștientizarea propriului patern de gândire pe parcursul dialogului.
- Dirijați conversația astfel încât să maximizați rezultatele!
- Învățați din fiecare discuție purtată;
• Focusați-vă pe obiective.
- Condiții
-
- Nici una
- Dezvoltare Ulterioară
-
- Microsoft Project;
- Managementul riscului;
- Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
- Abilităţi de Management si Leadership.