- Vei identifica tendinţele de variaţie a procesului şi a cerinţelor clientului, vei proiecta metodele de analiză şi îmbunătăţire a procesului, dezvolta sistemul intern de îmbunătăţire continuă a proceselor și vei dobândi cunoștințele, tehnicile, aptitudinile și atitudinile utile în gestionarea anumitor probleme ce pot apărea. Vei deprinde prin experiențe practice utilizarea acestora pe o situație reală de business.
- Vei deprinde tehnici de sintetizare, argumentare, comunicare, relaționare, gândire critică și strategie, management operațional.
- Veti căpăta noțiuni din domeniile analizei de business, analizei de proces, managementului de proiect și de operațiuni.
- Vei putea lucra cu un suport de curs modern și aplicat. Toate elementele teoretice vor fi dublate de exemple și de instrumente practice cu aplicabilitate imediată.
Vei dispune de materiale adiționale și materiale recomandate.
În paralel cu derularea cursului vei putea aplica în propria organizație tehnicile și instrumentele prezentate în curs și proiectate în plan practic prin intermediul Lucrărilor Practice de Evaluare.