Tue 26

Management de proiect aplicat – Virtual Classroom

May 25 @ 10:00 - June 10 @ 12:30
Fri 29

Train the online trainers

May 29 @ 09:00 - June 6 @ 11:30
Jun 15

PMP Exam Prep

June 15 @ 17:00 - June 25 @ 21:00
Jun 24

Agile Foundation

June 24 @ 10:30 - 13:30
Jun 30

Elicitarea cerințelor și Evaluarea Soluției

June 30 @ 16:00 - July 30 @ 19:00

Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri se potrivesc în raza de 360° a criteriilor decizionale.

Acest curs a fost conceput în concordanţă cu curricula de bază a programelor economice universitare incluzând eforturile unor lectori de renume şi studii de caz edificatoare. Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri corespund tuturor perspectivelor.

Mai mult, veţi fi instruiţi în utilizarea instrumentelor şi al cadrului necesare celor care doresc să-şi aprodundeze cunoştinţele privind procesul decizional managerial şi veţi descoperi care sunt abilităţile cheie pentru a putea dezvolta strategii cuprinzătoare.

Tuturor celor care doresc să-şi sporească valoarea corporativă, să-şi extindă perspicacitatea în afaceri şi să depăşească aşteptările din organizaţiile în care activează.

  1. Gândire strategică
  • Ce reprezintă gândirea strategică şi când trebuie pusă în aplicare;
  • Care sunt aspectele ce trebuie luate în considerare în cazul unei planificări strategice;
  • Care sunt competenţele ce trebuie avute în vedere când se anticipează viitorul organizaţiei.
  1. Luarea deciziilor şi gândirea critică
  • Calitatea procesului decizional şi a factorilor adiacenţi;
  • Necesitatea controlului calitativ atât în cazul propriilor decizii cât şi a celor luate de către ceilalţi membri;
  • Principii de bază în procesul gândirii critice.
  1. Considerente legale
  • Temeiuri legale;
  • Înţelegerea structurilor de afaceri.
  1. Etica
  • Conceptul de etică aplicat mediului de afaceri;
  • Curente de gândire;
  • Evaluarea stakeholder-ilor şi deciziile etice.
  1. Finanţe şi contabilitate
  • Concepte de bază în contabilitate şi relevanţa cunoaşterii lor;
  • Ceea ce este bun, ceea ce est rău şi ceea ce este urât în declaraţiile financiare;
  • Măsurarea performanţei prin utilizarea coeficienţilor financiari;
  • Indicatori cheie ai performanţei şi rolul lor în managementul contabil.
  1. Bugetarea în era informaţională
  • Noile tendinţe în crearea bugetelor;
  • Indicatori cheie ai performanţei şi previziuni ciclice;
  • Practici de management: privim înainte şi nu înapoi!
  1. Pieţe şi marketing
  • Fundamentele marketingului – cei „4 P”;
  • Dezvoltarea strategiilor de marketing;
  • Identificarea nevoilor consumatorilor şi acoperirea lor.
  1. Principii ale managementului – comportamentul organizaţional
  • Negocierea;
  • A delega sau a sufoca;
  • Principii ale leadershipului;
  • Cum să motivezi şi să conduci.
  1. Comunicarea
  • Fundamentele unei bune comunicări;
  • Cele mai bune practici pentru obţinerea unei comunicări eficace şi eficiente;
  • Stil de business şi nu stil literar.
  1. Strategia competitivă
  • Introducere în teoriile privind strategia;
  • Analiza competitivă şi de sustenabilitate;
  • Strategia sub forma unui proces evolutiv.
  1. Aprofundarea unei situaţii de business
  • Rolul scenariilor în procesul decizional managerial;
  • Ingrediente cheie în pregătirea unei situaţii de afaceri;
  • Cum se structurează şi prezintă o situaţie de afaceri.
Descarca prezentare curs
  • 5 zile
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.
Descrierea

Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri se potrivesc în raza de 360° a criteriilor decizionale.

Acest curs a fost conceput în concordanţă cu curricula de bază a programelor economice universitare incluzând eforturile unor lectori de renume şi studii de caz edificatoare. Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri corespund tuturor perspectivelor.

Mai mult, veţi fi instruiţi în utilizarea instrumentelor şi al cadrului necesare celor care doresc să-şi aprodundeze cunoştinţele privind procesul decizional managerial şi veţi descoperi care sunt abilităţile cheie pentru a putea dezvolta strategii cuprinzătoare.

Cui se Adresează

Tuturor celor care doresc să-şi sporească valoarea corporativă, să-şi extindă perspicacitatea în afaceri şi să depăşească aşteptările din organizaţiile în care activează.

Obiectivele
Conținutul
  1. Gândire strategică
  • Ce reprezintă gândirea strategică şi când trebuie pusă în aplicare;
  • Care sunt aspectele ce trebuie luate în considerare în cazul unei planificări strategice;
  • Care sunt competenţele ce trebuie avute în vedere când se anticipează viitorul organizaţiei.
  1. Luarea deciziilor şi gândirea critică
  • Calitatea procesului decizional şi a factorilor adiacenţi;
  • Necesitatea controlului calitativ atât în cazul propriilor decizii cât şi a celor luate de către ceilalţi membri;
  • Principii de bază în procesul gândirii critice.
  1. Considerente legale
  • Temeiuri legale;
  • Înţelegerea structurilor de afaceri.
  1. Etica
  • Conceptul de etică aplicat mediului de afaceri;
  • Curente de gândire;
  • Evaluarea stakeholder-ilor şi deciziile etice.
  1. Finanţe şi contabilitate
  • Concepte de bază în contabilitate şi relevanţa cunoaşterii lor;
  • Ceea ce este bun, ceea ce est rău şi ceea ce este urât în declaraţiile financiare;
  • Măsurarea performanţei prin utilizarea coeficienţilor financiari;
  • Indicatori cheie ai performanţei şi rolul lor în managementul contabil.
  1. Bugetarea în era informaţională
  • Noile tendinţe în crearea bugetelor;
  • Indicatori cheie ai performanţei şi previziuni ciclice;
  • Practici de management: privim înainte şi nu înapoi!
  1. Pieţe şi marketing
  • Fundamentele marketingului – cei „4 P”;
  • Dezvoltarea strategiilor de marketing;
  • Identificarea nevoilor consumatorilor şi acoperirea lor.
  1. Principii ale managementului – comportamentul organizaţional
  • Negocierea;
  • A delega sau a sufoca;
  • Principii ale leadershipului;
  • Cum să motivezi şi să conduci.
  1. Comunicarea
  • Fundamentele unei bune comunicări;
  • Cele mai bune practici pentru obţinerea unei comunicări eficace şi eficiente;
  • Stil de business şi nu stil literar.
  1. Strategia competitivă
  • Introducere în teoriile privind strategia;
  • Analiza competitivă şi de sustenabilitate;
  • Strategia sub forma unui proces evolutiv.
  1. Aprofundarea unei situaţii de business
  • Rolul scenariilor în procesul decizional managerial;
  • Ingrediente cheie în pregătirea unei situaţii de afaceri;
  • Cum se structurează şi prezintă o situaţie de afaceri.
Descarca prezentare curs
Durata
  • 5 zile
Dezvoltare Ulterioară
  • Microsoft Project;
  • Managementul riscului;
  • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
  • Abilităţi de Management si Leadership.

Alexandru Gheorghiță

Agency Manager Gefco

Curs bine pus la punct care ne-a scos la suprafață anumite temeri și ne-a ajutat să trecem peste ele.

Cristian Prisacariu

PMO Gefco

Un curs de două zile pe care l-am simțit ca și un pitch de 5 – 8 minute de T&D. O experiență plină de învățăminte pusă într-un cadru relaxat, academic, umor. Atmosfera a fost una extraordinară.

Adrian Zaharia

Manager Depozit Gefco

Stick to the point! Brilliant!

Cere detalii curs

Organizează o simulare pentru echipa ta
Organizează o simulare pentru echipa ta