Cere detalii despre curs

    Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri se potrivesc în raza de 360° a criteriilor decizionale.

    Acest curs a fost conceput în concordanţă cu curricula de bază a programelor economice universitare incluzând eforturile unor lectori de renume şi studii de caz edificatoare. Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri corespund tuturor perspectivelor.

    Mai mult, veţi fi instruiţi în utilizarea instrumentelor şi al cadrului necesare celor care doresc să-şi aprodundeze cunoştinţele privind procesul decizional managerial şi veţi descoperi care sunt abilităţile cheie pentru a putea dezvolta strategii cuprinzătoare.

    Tuturor celor care doresc să-şi sporească valoarea corporativă, să-şi extindă perspicacitatea în afaceri şi să depăşească aşteptările din organizaţiile în care activează.

    1. Gândire strategică
    • Ce reprezintă gândirea strategică şi când trebuie pusă în aplicare;
    • Care sunt aspectele ce trebuie luate în considerare în cazul unei planificări strategice;
    • Care sunt competenţele ce trebuie avute în vedere când se anticipează viitorul organizaţiei.
    1. Luarea deciziilor şi gândirea critică
    • Calitatea procesului decizional şi a factorilor adiacenţi;
    • Necesitatea controlului calitativ atât în cazul propriilor decizii cât şi a celor luate de către ceilalţi membri;
    • Principii de bază în procesul gândirii critice.
    1. Considerente legale
    • Temeiuri legale;
    • Înţelegerea structurilor de afaceri.
    1. Etica
    • Conceptul de etică aplicat mediului de afaceri;
    • Curente de gândire;
    • Evaluarea stakeholder-ilor şi deciziile etice.
    1. Finanţe şi contabilitate
    • Concepte de bază în contabilitate şi relevanţa cunoaşterii lor;
    • Ceea ce este bun, ceea ce est rău şi ceea ce este urât în declaraţiile financiare;
    • Măsurarea performanţei prin utilizarea coeficienţilor financiari;
    • Indicatori cheie ai performanţei şi rolul lor în managementul contabil.
    1. Bugetarea în era informaţională
    • Noile tendinţe în crearea bugetelor;
    • Indicatori cheie ai performanţei şi previziuni ciclice;
    • Practici de management: privim înainte şi nu înapoi!
    1. Pieţe şi marketing
    • Fundamentele marketingului – cei „4 P”;
    • Dezvoltarea strategiilor de marketing;
    • Identificarea nevoilor consumatorilor şi acoperirea lor.
    1. Principii ale managementului – comportamentul organizaţional
    • Negocierea;
    • A delega sau a sufoca;
    • Principii ale leadershipului;
    • Cum să motivezi şi să conduci.
    1. Comunicarea
    • Fundamentele unei bune comunicări;
    • Cele mai bune practici pentru obţinerea unei comunicări eficace şi eficiente;
    • Stil de business şi nu stil literar.
    1. Strategia competitivă
    • Introducere în teoriile privind strategia;
    • Analiza competitivă şi de sustenabilitate;
    • Strategia sub forma unui proces evolutiv.
    1. Aprofundarea unei situaţii de business
    • Rolul scenariilor în procesul decizional managerial;
    • Ingrediente cheie în pregătirea unei situaţii de afaceri;
    • Cum se structurează şi prezintă o situaţie de afaceri.
    Descarca prezentare curs
    • 5 zile
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Descrierea

    Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri se potrivesc în raza de 360° a criteriilor decizionale.

    Acest curs a fost conceput în concordanţă cu curricula de bază a programelor economice universitare incluzând eforturile unor lectori de renume şi studii de caz edificatoare. Participând la acest training veţi descoperi principiile în jurul cărora gravitează deciziile de afaceri, veţi învăţa concepte esenţiale şi veţi beneficia de o imagine globală a modului în care competenţele de afaceri corespund tuturor perspectivelor.

    Mai mult, veţi fi instruiţi în utilizarea instrumentelor şi al cadrului necesare celor care doresc să-şi aprodundeze cunoştinţele privind procesul decizional managerial şi veţi descoperi care sunt abilităţile cheie pentru a putea dezvolta strategii cuprinzătoare.

    Cui se Adresează

    Tuturor celor care doresc să-şi sporească valoarea corporativă, să-şi extindă perspicacitatea în afaceri şi să depăşească aşteptările din organizaţiile în care activează.

    Obiectivele
    Conținutul
    1. Gândire strategică
    • Ce reprezintă gândirea strategică şi când trebuie pusă în aplicare;
    • Care sunt aspectele ce trebuie luate în considerare în cazul unei planificări strategice;
    • Care sunt competenţele ce trebuie avute în vedere când se anticipează viitorul organizaţiei.
    1. Luarea deciziilor şi gândirea critică
    • Calitatea procesului decizional şi a factorilor adiacenţi;
    • Necesitatea controlului calitativ atât în cazul propriilor decizii cât şi a celor luate de către ceilalţi membri;
    • Principii de bază în procesul gândirii critice.
    1. Considerente legale
    • Temeiuri legale;
    • Înţelegerea structurilor de afaceri.
    1. Etica
    • Conceptul de etică aplicat mediului de afaceri;
    • Curente de gândire;
    • Evaluarea stakeholder-ilor şi deciziile etice.
    1. Finanţe şi contabilitate
    • Concepte de bază în contabilitate şi relevanţa cunoaşterii lor;
    • Ceea ce este bun, ceea ce est rău şi ceea ce este urât în declaraţiile financiare;
    • Măsurarea performanţei prin utilizarea coeficienţilor financiari;
    • Indicatori cheie ai performanţei şi rolul lor în managementul contabil.
    1. Bugetarea în era informaţională
    • Noile tendinţe în crearea bugetelor;
    • Indicatori cheie ai performanţei şi previziuni ciclice;
    • Practici de management: privim înainte şi nu înapoi!
    1. Pieţe şi marketing
    • Fundamentele marketingului – cei „4 P”;
    • Dezvoltarea strategiilor de marketing;
    • Identificarea nevoilor consumatorilor şi acoperirea lor.
    1. Principii ale managementului – comportamentul organizaţional
    • Negocierea;
    • A delega sau a sufoca;
    • Principii ale leadershipului;
    • Cum să motivezi şi să conduci.
    1. Comunicarea
    • Fundamentele unei bune comunicări;
    • Cele mai bune practici pentru obţinerea unei comunicări eficace şi eficiente;
    • Stil de business şi nu stil literar.
    1. Strategia competitivă
    • Introducere în teoriile privind strategia;
    • Analiza competitivă şi de sustenabilitate;
    • Strategia sub forma unui proces evolutiv.
    1. Aprofundarea unei situaţii de business
    • Rolul scenariilor în procesul decizional managerial;
    • Ingrediente cheie în pregătirea unei situaţii de afaceri;
    • Cum se structurează şi prezintă o situaţie de afaceri.
    Descarca prezentare curs
    Durata
    • 5 zile
    Dezvoltare Ulterioară
    • Microsoft Project;
    • Managementul riscului;
    • Comunicarea, managementul si leadershipul in proiecte;
    • Abilităţi de Management si Leadership.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea Lean Six Sigma Black Belt, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea CBAP®, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că mulți am fost surprinși de noua situație, un ghid cu recomandări privind comunicarea online poate fi de ajutor. Avem nevoie de coordonatele tale ca să ți-l trimitem.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Pentru că te interesează certificarea PMP, îți putem trimite un test cu 30 de întrebări care să te ajute să îți faci o idee despre tipul de examen, conceptele abordate și microlimbajul specific.
    Organizează o simulare pentru echipa ta
    Organizează o simulare pentru echipa ta